En tajua, että miten joku voi asua ulkomaassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

on

Vieras
En tajua, että miten joku voi asua ulkomassa, siis jossain muussa paikassa kuin täällä Suomessa. En minä ainakaan muuttaisi ulkomaahan. Enhän minä osaisi ulkomaan kieltä puhua ja olisin koko ajan eksyksissä, koska en tietäisi, että missä siellä on mikin paikka. Ja sitäpaitsi siellä ulkomaassa on kaikkia vaarallisia eläimiä, kuten gorilla-nimisiä ilkeitä apinoita kiipeilemässä palmuissa ja heittelemässä kookospähkinöitä minun päähän.

Se onkin kiva, että jos muuttaa jonnekin toisaalle, se ei ole enää ulkomaa. Kyllä se on sitten se oma maa, kaikki siellä myytävät paikallisesti kasvatetut vihanneksetkin ovat kotimaisia.

Toi on täysin totta. Mä en edes koskaan poistu kotipaikkakunnaltani koska samat ongelmat olisi, entäs jos en ymmärrä murretta? mistä mä tiedän mitä missäkin on? siellähän on niitä vaarallisia elämiä, niitä hirviä ja sellaisia?

mie ainakin voisin asua muilla mailla, jossain etelän lämmössä. Olen kyllä varma,että vaikka aluks onkin vieras paikka ja eksymävaara niin siihen ympäristön tottuu nopeesti. Kieliasia on erikseen sitten,mutta hyvin eenkullakin pärjää:).

Mie niin tahtosin muuttaa turkkiin <3.

Varsinkin täällä Kööpenhaminassa (kaupunki Ulkomaan pohjoisosissa) on hirveästi noita gorilloita palmuissa. Aina pitää ulko-ovella pälyillä, että ovatko vihaisella päällä, ennen kuin uskaltaa lähteä liikkeelle.

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Varsinkin täällä Kööpenhaminassa (kaupunki Ulkomaan pohjoisosissa) on hirveästi noita gorilloita palmuissa. Aina pitää ulko-ovella pälyillä, että ovatko vihaisella päällä, ennen kuin uskaltaa lähteä liikkeelle.

No mites ne norsut ja leijonat, pärjääkö niiden kanssa? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

Norsut on julkisia kulkuvälineitä. Leijonat on onneksi aidattu kaupungin ulkopuolelle, kun meitä suomalaisia, jotka emme niiden kanssa selviäisi, on täälläkin useampi. Ulkomaan asukkaat tietenkin vähän protestoivat moisia erikoisjärjestelyjä, mutta me ei välitetä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Ulkomaissa? :laugh: :laugh:

Ulkomaassa. Niitä on vain ja ainoastaan yksi. On Suomi ja sitten on ulkomaa.

Sori mun moka. :ashamed: Ulkomaassa on varmaan kaikkea todella pahaa, ei sinne kannata lähteä!

On. Norsuja, pingviinejä, hylkeitä, leijonia, jääkarhuja, kebabbeja ja susheja.

Sori mun moka. :ashamed: Ulkomaassa on varmaan kaikkea todella pahaa, ei sinne kannata lähteä!

No voi hemmetti! Sellaisia kebabbeja on päässyt livahtamaan tänne mun kotipaikkakunnalle! Mitä mä teen? :o

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

Norsut on julkisia kulkuvälineitä. Leijonat on onneksi aidattu kaupungin ulkopuolelle, kun meitä suomalaisia, jotka emme niiden kanssa selviäisi, on täälläkin useampi. Ulkomaan asukkaat tietenkin vähän protestoivat moisia erikoisjärjestelyjä, mutta me ei välitetä.

Mites sit ne norsut? Miten ne tulee toimeen niden jääkarhujen ja pikuiinien kans? :xmas:

No voi hemmetti! Sellaisia kebabbeja on päässyt livahtamaan tänne mun kotipaikkakunnalle! Mitä mä teen? :o

Olisko sulla kuvaa siitä kebabista?? Minkälainen eläin se on?? Onko 2 vai 4 jalkaa?

Yhteistyössä