en taida jaksaa elää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
en ole masis tmv. en vaan näe tässä elämässä mitään... käyn töissä, siivoan kotia. olen aika erakko, en pidä ihmisistä, en osaa luottaa joten en ystävysty oikein keneen kanssa.

en saa elämästä kiinni. kaikki tuntuu vaan vastuulle. hoida ja se tää, mene sinne, ole näin, sano noin. vastuuta vastuuta. ole sellainen kun muut sinun odottaa olevan. jos olet muuta, olety outo, pirttihirmu, masentunut tai jotain. ei tule kuulonkaan että olisit vain sinä. omana itsenäsi.

terv. erakko jota kukaan ei ymmärrä

viimeksi eilen mieheni ihmetteli kun en halua olla tiettyjen ihmisten kanssa tekemissä. kerroin etten pidä heistä, miksi mun pitäisi leikkiä kaveria. mieheni ei ymmärrä. hän kokee etten vaan halua.... tätä on hirmu vaikea selittää. mutta olen kyllä tekemisissä niiden kanssa joiden kanssa haluan. mutta mies pelkää että ssitten joskus kun jäädään kaksin, olen vaan neljän seinän sisällä. no, en näe sellaista ja vaikka näin olisi niin mitä sitten? kun en vaan kaipaa muita ihmisiä. en tykkää olla seurassa. mutta sitä multa odotetaan kokoajan enkä jaksa enää sitä. tahdon olla minä, juuri niin erakkona kuin olen.

Yhteistyössä