En taida enää jaksaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joo"

Vieras
Parisuhde on kuollut. :( Ei ole mitään yhteistä, paitsi tuo neiti. Ja tämä tuleva lapsi!

Kaikki parisuhteen eleet on kaikonneet. Ei mitään yhteistä aikaa enää. Mies kulkee illat menoissaan, ei tosin ihan joka ilta. Mulla olis zumba näin torstaisin mutta miehen pitää silti päästä punttisalille just sillon kun kaveritkin menee, vaikka vois käydä muunakin päivänä yleisellä vuorolla. Joten mulla jää zumbat aina välistä. Jouduin aerobicinkin lopettaa kun miehellä palokunnan harjoitukset. Tosin, oli siihen yksi syy sekin että syke nousi liikaa, kun raskaana ole. Mutta pääsyy se, että mies pääsee omiin menoihinsa. Alkuun oli järjestely, että miehen vanhemmat hoitaa lasta mutta nyt heilläkin menoa ja toiselta olkapää leikattu.

Mies on aina lähdössä karkuun jos tulee riita, vaikka nimenomaan ollaan sovittu että istutaan alas ja puhutaan kuin aikuiset. Sitten joutuu lapsi katsomaan sivusta sellasta tappelua. Miehen haistattelua, keskarien näyttöä yms :( Olen ihan rikki ja loppu.

Nii ja sitten, jos pyydän miestä JOSKUS jättämään reenit väliin siksi, että olen vaan niin umpiväsynyt. Lienee varmaan johtuu sitten raskaudesta, mutta mä olen oikeasti ihan äärettömän väsynyt jatkuvasti. Niin ei. Sanoo vain että "no ethän sä täällä mitään koskaan tee, miten voit olla väsynyt, en usko". Olen siis kotona esikoisen kanssa. Joo, enhän mä toki täällä mitään tee, en pese mm. pyykkiä, astioita, laita ruokaa, siivoa ja leiki vielä lapsen kanssa.

kuulostaa todella pahalta,lapset tästä kärsii kanssanne.elämä on ajautunut väärille urille.missä alkuaikojen ihanuus,muistele mihin ihastuit siinä miehessä aikoinaan,arvostatko hänessä oikeasti mitään..vielä nuo ominaisuudet saisi kaivettua esiin kun haluaisitte yhessä yrittää,avioero ei ole ratkaisu,vaikeita aikoja on meil kaikil avioliitossamme joskus.tarvitte ammattiapua.soita neuvolaan ja kerro tilanne,sieltä ohjaavat eteenpäin.Ja luottakaa et vielä kirkastuu,lapsetki aistii jos kotona on huono ilmapiiri,ja reagoivat,kerro se miehelle nätisti..Lämmin halaus ja voimaa teille!

Ei tuota nyt joka päivä tapahdu, ehkä kerran parissa viikossa. Eikä riidat aina ole vakavia, mutta joskus on, esim. tänään. Ja mielestäni mies käyttäytyy lapsellisesti, kun näyttää keskaria ja haistattelee. Tänään sanoi että vihaa minua.

Pakko peesata yuiopia. Ajatteles, me ollaan oltu 16 vuotta yhdessä, eikä mies ole koskaan haistatellut tai näytellyt keskaria. Vaikka on ollut vaikeitakin aikoja.

Ihmeellistä jos mies ei voi edes joskus joustaa omista menoistaan puolisonsa hyväksi. Pariterapia lienee paikallaan.

mun miehelle sanoi lääkäri, että progesteronikin jo itsessään on unettava aine ja raskaus muutenkin senverran iso rasitus että kyllä se ihmeellinen väsymys on ihan totta. toisen halventava käytös ei ainakaan piristä. ei suhteesi ole kuollu vaan sinä - katso peiliin ja hyväksy itsesi ja tehtäväsi. ei sinulla ole edes oikeutta hyväksyä halveksuntaa, lapsesi maksavat laskun jos heittäydyt hiireksi. laita rajat miehelle.

Yhteistyössä