En taas tajua miehen aivoituksia. Yllätys sinänsä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko miehillä edes aivoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sepi:
Alkuperäinen kirjoittaja Sepi:
Nämä vakihoitosuhteet on siinä mielessä hankalia, että kukaan ei ole niin tunteeton, etteikö suhteen jatkuessa pidempään kiinny enemmän tai vähemmän toiseen. Ja sitten, auts!

Niin, totta. Kiintyyhän sitä jollakin tavalla pakostikin. Mutta ainakin tällä hetkellä kaipaan enemmän vain sinänsä läheisyyttä kuin läheisyyttä juuri tältä mieheltä.

Eli sulle on käyny juuri niin, että olet kiintynyt ja nyt sitten olet tyytymätön, kun hän ei toimikaan haluamallasi tavalla. Auts!

Ei, ihmettelen vain miehen toimintatapoja. Miksi jankuttaa, että haluaa tavata, jos ei pysty ehdottamaan ajankohtaa tapaamiselle.
Voin ihan hyvin elää ilman tätä miestäkin, ei sydämeni siitä särkeydy.

Ei mies voi tietää etukäteen sitä milloin häntä panettaa. Haluaa pitää sinut kuitenkin varalla siltä varalta, ettei joskus parempaa panoseuraa löydy.

Niin, joskus tuntuu että naiset ne kelailevat näitä juttuja vähän liikaakin, ei miehet jaksa näistä stressailla uskokaa tai älkää,, varsinkin jos on joku seksisuhde eikä vakavaa.

Kyllä tässä tapauksessa tuntuu, että mies on kelannut tätä vähän enemmän kuin minä.

No joo, niin kai sitten itse en ainakaan ikinä ole noista jutuista paljon jaksanut stressailla, tokihan jos tunteet rupeavat tulemaan ihan tosissaan peliin, niin sittenhän se onkin jo ihan toinen juttu. Kyllä meillä miehilläkin on tunteet ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pate:
Kyllä tässä tapauksessa tuntuu, että mies on kelannut tätä vähän enemmän kuin minä.

No joo, niin kai sitten itse en ainakaan ikinä ole noista jutuista paljon jaksanut stressailla, tokihan jos tunteet rupeavat tulemaan ihan tosissaan peliin, niin sittenhän se onkin jo ihan toinen juttu. Kyllä meillä miehilläkin on tunteet ;)

Tunteet on erittäin hyvä juttu, mutta tätä miestä kohtaan en tunne mitään sen syvempää kuin järjetöntä seksuaalista vetoa :D Sanoinkin miehelle, etten tahdo häneltä rakkautta. Joltakin muulta kyllä, mutta sen sentään jätin sanomatta.

En pysty kuvittelemaan meille minkäänlaista yhteistä tulevaisuutta vaikka yrittäisin, mutta miehen kädet sen sijaan pystyn erittäinkin helposti kuvittelemaan koskettamaan minua ;)

Tunteet on erittäin hyvä juttu, mutta tätä miestä kohtaan en tunne mitään sen syvempää kuin järjetöntä seksuaalista vetoa :D Sanoinkin miehelle, etten tahdo häneltä rakkautta. Joltakin muulta kyllä, mutta sen sentään jätin sanomatta.

En pysty kuvittelemaan meille minkäänlaista yhteistä tulevaisuutta vaikka yrittäisin, mutta miehen kädet sen sijaan pystyn erittäinkin helposti kuvittelemaan koskettamaan minua ;)

Sittenhän sen pitäisi olla selvä peli, itsellä on myös ollut naisia joidenka kanssa seksi on ollut mahtavaa, mutta kaikki muu sitten aika syvältä. Sellaista se elämä vain on:)

Sittenhän sen pitäisi olla selvä peli, itsellä on myös ollut naisia joidenka kanssa seksi on ollut mahtavaa, mutta kaikki muu sitten aika syvältä. Sellaista se elämä vain on:)

Näinpä :) Kai miehen on vaan niin vaikea uskoa, että en ole päättömästi ihastunut siihen. Ehkä moni on ollutkin, en tiedä.

Yhteistyössä