En taas tajua miehen aivoituksia. Yllätys sinänsä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko miehillä edes aivoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko miehillä edes aivoja

Vieras
Kyseessä on siis vakihoito jonka kanssa nähdään noin kerran viikkoon. Alusta asti on ollut selvää, ettei kumpikaan tahdo mitään vakavampaa.

Tällä viikolla ei sitten tavattukaan, koska miehellä olikin sovittuna päivänä tärkeämpää tekemistä (tiedän, että oikeasti olikin). Eilen oltiin kuitenkin yhteyksissä, ja mies ehdotti uutta tapaamista, mutta ei mitään tiettyä päivää. Sanoin, että jos ei hällä ole aikaa niin eihän meidän tartte tapailla.

Tän jälkeen mies koki jostain syystä tarpeelliseksi alleviivata sitä, ettei tahdo mitään vakavaa, ja sanoin että en minäkään. Ja että jos ei hän ei ehdi tavata niin ei tavata sitten. Miehen mielestä asia ei ole ollenkaan niin yksinkertainen (?), ja hän haluaa kyllä tavata, mutta ei pysty sopimaan mitään aikaa. Sanoin lopulta, että kertokoot sitten, kun tietää milloin ehtii tapaamaan.

En vaan nyt pysty ymmärtämään tätä. Tiedän, että hän ihan oikeasti tahtoo tavata, mutta en tajua miksi asiasta pitää tehdä niin vaikea. En vaan käsitä.
Osaiskohan joku tarjota jotain näkökulmaa tähän?

Se on ihastunut suhun ja sen takia sanoo ettei tahdo vakavaa, kun pelkää sitä että siitä tulee vakavaa koska loppupelessä itse haluaisi siitä vakavaa, mutta koska sä sanot, että sä et halua vakavaa niin senkin on pakko myöntyä siihen.. :D

Simple :)

Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Se on ihastunut suhun ja sen takia sanoo ettei tahdo vakavaa, kun pelkää sitä että siitä tulee vakavaa koska loppupelessä itse haluaisi siitä vakavaa, mutta koska sä sanot, että sä et halua vakavaa niin senkin on pakko myöntyä siihen.. :D

Simple :)

No tosi simpleä joo :D
Yritän itse sanoa asiat suoraan, ja siksi on välillä vaikea tajuta, että muut eivät aina sano.

Odotan mielenkiinnolla, ottaako hän vielä yhteyttä, ja pystyykö hän sitten ehdottamaan jotain tiettyä päivää. Jos ollaan vielä yhteyksissä, aion kysyä olenko muka jotenkin antanut ymmärtää että tahtoisin jotakin vakavampaa. Koska tiedän että en ole.

Alkuperäinen kirjoittaja santtu:
Olet sairas. Miten voit käyttää hyväksesi ihmistä omien tarpeidesi tyydyttämiseen? Oksettavaa.

Käytän käsittääkseni häntä ihan yhtä paljon tai vähän kuin hänkin minua. Ei siinä ole mitään sairasta, että tahtoo välillä olla lähellä toista ihmistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olet sairas. Miten voit käyttää hyväksesi ihmistä omien tarpeidesi tyydyttämiseen? Oksettavaa.

Käytän käsittääkseni häntä ihan yhtä paljon tai vähän kuin hänkin minua. Ei siinä ole mitään sairasta, että tahtoo välillä olla lähellä toista ihmistä.

No kannattaisko sitten ryhtyä ihan vakavaan toista ihmistä kunnioittavaan suhteeseen ja mennä naimisiin. Uskotko todella, että tuollainen elämäntyyli on moraalisesti oikein?

No kannattaisko sitten ryhtyä ihan vakavaan toista ihmistä kunnioittavaan suhteeseen ja mennä naimisiin. Uskotko todella, että tuollainen elämäntyyli on moraalisesti oikein?

En kyllä tuota miestä aviomieheksi ottaisi, eikä hänkään varmaan minua vaimokseen. Eikä kaiken tarvitse olla aina niin vakavaa.

Mielestäni tässä ei ole mitään moraalisesti arveluttavaa niin kauan, kun kumpikaan ei koe tulevansa hyväksikäytetyksi. Jos siltä alkaa tuntua, on aika lopettaa.

Mulla on seksisuhde, tai oikeastaan kaksikin, ja joskus se on tollaista, että mä tiedän sen toisen haluavan tavata mua, mutta se sitten välttelee. Ja syynä on just se, että välillä se kuvittelee ihastuneensa muhun , joten mun tapaaminen olis sille hankalaa.

Olisko sun miesystävällä sama ongelma ?

Varmaan enemmän moraalisesti oikein kuin mennä jonkun kanssa naimisiin tai vakavaan suhteeseen, vaikkei oikeasti tunnu ihan siltä että tää on nyt se mun elämäni mies.

Ja sitähän ei tiedä, vaikka se elämän mies astelisi vastaan vasta vanhainkodissa. En aio elää totaalisen yksin ja ilman minkäänlaista läheisyyttä ja hellyyttä siihen asti. En kyllä myöskään aio alkaa huijata ketään että hän on mun elämäni mies vaan siksi, että vakavassa suhteessa oleminen vaikka ihan vaan seksin ja läheisyyden takiakin on ulkopuolisten mielestä jotenkin moraalisesti korkeampaa kuin suhde, jossa rehellisesti kertoo toiselle, missä mennään.

Nämä vakihoitosuhteet on siinä mielessä hankalia, että kukaan ei ole niin tunteeton, etteikö suhteen jatkuessa pidempään kiinny enemmän tai vähemmän toiseen. Ja sitten, auts!

Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:
Hmm... Jos se haluaa jotenkin määräillä sitä, että millon näätte ja kuinka usein.

Ehkä. Itse se on sanonut, että vois nähdä joka viikko, mutta sitten sovittu päivä (itsensä ehdottama) ei käykkään.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mulla on seksisuhde, tai oikeastaan kaksikin, ja joskus se on tollaista, että mä tiedän sen toisen haluavan tavata mua, mutta se sitten välttelee. Ja syynä on just se, että välillä se kuvittelee ihastuneensa muhun , joten mun tapaaminen olis sille hankalaa.

Olisko sun miesystävällä sama ongelma ?

Pelkään kyllä välillä että se tunteekin jotakin enemmän kuin minä, mutta välillä taas tuntuu ettei sitä vois vähempää kiinnostaa. Olen monta kertaa sanonut, että jos ei halua niin ei ole pakko nähdä, jos ajasta sopiminen on niin vaikeaa. Silti se aina sanoo, että haluaa nähdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sepi:
Nämä vakihoitosuhteet on siinä mielessä hankalia, että kukaan ei ole niin tunteeton, etteikö suhteen jatkuessa pidempään kiinny enemmän tai vähemmän toiseen. Ja sitten, auts!

Niin, totta. Kiintyyhän sitä jollakin tavalla pakostikin. Mutta ainakin tällä hetkellä kaipaan enemmän vain sinänsä läheisyyttä kuin läheisyyttä juuri tältä mieheltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmaan enemmän moraalisesti oikein kuin mennä jonkun kanssa naimisiin tai vakavaan suhteeseen, vaikkei oikeasti tunnu ihan siltä että tää on nyt se mun elämäni mies.

Ja sitähän ei tiedä, vaikka se elämän mies astelisi vastaan vasta vanhainkodissa. En aio elää totaalisen yksin ja ilman minkäänlaista läheisyyttä ja hellyyttä siihen asti. En kyllä myöskään aio alkaa huijata ketään että hän on mun elämäni mies vaan siksi, että vakavassa suhteessa oleminen vaikka ihan vaan seksin ja läheisyyden takiakin on ulkopuolisten mielestä jotenkin moraalisesti korkeampaa kuin suhde, jossa rehellisesti kertoo toiselle, missä mennään.

Right on =)

Niin, totta. Kiintyyhän sitä jollakin tavalla pakostikin. Mutta ainakin tällä hetkellä kaipaan enemmän vain sinänsä läheisyyttä kuin läheisyyttä juuri tältä mieheltä.

Eli sulle on käyny juuri niin, että olet kiintynyt ja nyt sitten olet tyytymätön, kun hän ei toimikaan haluamallasi tavalla. Auts!

Eli sulle on käyny juuri niin, että olet kiintynyt ja nyt sitten olet tyytymätön, kun hän ei toimikaan haluamallasi tavalla. Auts!

Ei, ihmettelen vain miehen toimintatapoja. Miksi jankuttaa, että haluaa tavata, jos ei pysty ehdottamaan ajankohtaa tapaamiselle.
Voin ihan hyvin elää ilman tätä miestäkin, ei sydämeni siitä särkeydy.

Sanoit miehelle, että ei tavata sitten jos ei ole aikaa tapailla.(tarkoittanee tapailua sinun aikataulusi mukaisesti).
Kiukuttelit siis. Asetit siis ehdon, että ei tavata sitten ollenkaan, jos mies ei TIEDÄ milloin hänellä olisi aikaa tavata.
Mies kokee tulleensa ansoitetuksi, ja sinä olet olevinasi huom. olevinasi hyvinkin välinpitämätön miehen tapaamis halukkuuden suhteen. Haloo..olet itse hyvinkin kiinnostunut miehestä..mutta mies EI sinusta, ja mies kyllä haluaa sen seksin kanssasi, mutta EI valitettavasti muuta. Ja sinä olet huomannut sen, ja tahdot kokeilla miehen sitoutumishalukkuutta kiukuttelemalla. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja hahaa...:
Sanoit miehelle, että ei tavata sitten jos ei ole aikaa tapailla.(tarkoittanee tapailua sinun aikataulusi mukaisesti).
Kiukuttelit siis. Asetit siis ehdon, että ei tavata sitten ollenkaan, jos mies ei TIEDÄ milloin hänellä olisi aikaa tavata.
Mies kokee tulleensa ansoitetuksi, ja sinä olet olevinasi huom. olevinasi hyvinkin välinpitämätön miehen tapaamis halukkuuden suhteen. Haloo..olet itse hyvinkin kiinnostunut miehestä..mutta mies EI sinusta, ja mies kyllä haluaa sen seksin kanssasi, mutta EI valitettavasti muuta. Ja sinä olet huomannut sen, ja tahdot kokeilla miehen sitoutumishalukkuutta kiukuttelemalla. Piste.

Ei tarkoita tapailua minun aikatauluni mukaisesti. Itselleni käy tapaaminen melkein milloin vain, mies ei vaan pysty sanomaan, milloin hänelle käy. Kyse ei ole kuulemma ajanpuutteesta, ja hän haluaa kyllä tavata, mutta sopivaa aikaa ei kuitenkaan löydy.

En tosiaan tahdo tähän mieheen sitoutua, tahdon itsekin vain seksiä hänen kanssaan.

Alkuperäinen kirjoittaja LaDy DoMinA:
ootteko vapaita?
Mä veikkaan et se alkaa ihastuu :/

Ollaan vapaita molemmat. Meillä on yhteisiä tuttuja, ja heti alussa sovittiin, että pidetään juttu salassa. Mies on kuitenkin omien sanojensa mukaan lähimmille kavereilleen kertonut minusta, en tiedä mitä.

Ei tuossa minusta ole välttämättä mitään mitään kummallista miehen puolelta. Hän ilmeisesti haluaa tavata sinua ex-tempore -pohjalta silloin kun hänelle itselleen sopii, eikä halua fiksattua aikataulua tapaamisille. Sinä taas pitäisit enemmän järjestelystä jolloin tiedät tarkemmin minä päivinä tavataan?

Mulla on vähän sama juttu joidenkien kavereiden kanssa, jotka haluavat tarkasti sopia tulevat treffit, kun itse ole enemmänkin tällainen "katsotaan sitten kun jaksaa" -tyyppinen ihminen. Turhan kiinteät aikataulut alkaa stressaamaan. Toisaalta ymmärrän kyllä että joku haluaa suunnitella viikkonsa tarkemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja ping:
Ei tuossa minusta ole välttämättä mitään mitään kummallista miehen puolelta. Hän ilmeisesti haluaa tavata sinua ex-tempore -pohjalta silloin kun hänelle itselleen sopii, eikä halua fiksattua aikataulua tapaamisille. Sinä taas pitäisit enemmän järjestelystä jolloin tiedät tarkemmin minä päivinä tavataan?

Mulla on vähän sama juttu joidenkien kavereiden kanssa, jotka haluavat tarkasti sopia tulevat treffit, kun itse ole enemmänkin tällainen "katsotaan sitten kun jaksaa" -tyyppinen ihminen. Turhan kiinteät aikataulut alkaa stressaamaan. Toisaalta ymmärrän kyllä että joku haluaa suunnitella viikkonsa tarkemmin.

Voi olla näinkin, kiitos tästä näkökulmasta.
Haluaisin tosiaankin sopia edes edellisenä päivänä tapaamisesta. Sellaiseen en rupea, että jompi kumpi ilmoittaa että nyt käy, ja sitten tavataan.

Pakko nyt raportoida, kun oltiin tänään kyseisen miehen kanssa yhteyksissä. Otin puheeksi sen, etten halua mitään vakavaa (jos hän on niin luullut), ja mies sanoi, ettei hänkään halua mitään liian vakavaa ennen matkaansa (lähtee jossain vaiheessa ulkomaille töihin muutamaksi kuukaudeksi).

Sanoin myös, että sanois ihan suoraan jos ei tahdo enää nähdä, ja mies sanoi miettineensä asiaa (?!) ja tulleensa siihen tulokseen, että haluaa vielä nähdä. Mutta sanoi, että ei kannata olla tekemisissä joka päivä, kun ei kerta haluta mitään vakavaa.
Ja eipä todellakaan olla oltukaan tekemisissä joka päivä, muutaman kerran viikossa jutellaan chatissa ja ehkä kerran viikossa nähdään, jos sitäkään.

Tämä tarina jatkui siis näin.

Yhteistyössä