M
masentunut28
Vieras
Hain syksyn haussa lähihoitajaksi,mutta ei ole vielä tullut kutsua valintakokeisiin,eli ei varmaankaan onnistanut..Olisin NIIN halunnut ja tarvinnut sen paikan,mutta ei niin ei..Nyt niin masentaa..En jaksa olla kotona enää!Yhtä huutoa aamusta iltaan,ei aikuisia missään..3 lasta meillä,alle 6v.kaikki.Nytkin 5-ja 2-vuotiaat ovat nuhassa ja yhtä huutoa kaikki,pukemiset,syömiset ja niidenkin välillä..pelkästään sen takia,että räkä vähän valuu..mun hermot ei kestä enää!
Olisin niin kaivannut jotain tavoitetta muutakin tähän elämään,mutta koulujen ovet pysyvät tiukasti kiinni,kiitos huonon lukion todistuksen..En jaksanut nuorempana kiinnostua koulusta,suoritin aikuisena sitten yo-tutkinnon ihan hyvin paperein.Mutta päättötodistuksen numerot nuoremmilta vuosilta ja ei todellakaan kehuttavaa!Peruskoulunkin todistus sata kertaa parempi..
Kai sitten olen kotiäiti koko loppuelämäni..Ja tulen hulluksi.
Olisin niin kaivannut jotain tavoitetta muutakin tähän elämään,mutta koulujen ovet pysyvät tiukasti kiinni,kiitos huonon lukion todistuksen..En jaksanut nuorempana kiinnostua koulusta,suoritin aikuisena sitten yo-tutkinnon ihan hyvin paperein.Mutta päättötodistuksen numerot nuoremmilta vuosilta ja ei todellakaan kehuttavaa!Peruskoulunkin todistus sata kertaa parempi..
Kai sitten olen kotiäiti koko loppuelämäni..Ja tulen hulluksi.