aivan sama =)Alkuperäinen kirjoittaja Ap:lle:Mitä sitä turhaa sanomaan.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:en sano, en :xmas:
aivan sama =)Alkuperäinen kirjoittaja Ap:lle:Mitä sitä turhaa sanomaan.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:en sano, en :xmas:
Jaa. No eipä ole sattunut. B)Alkuperäinen kirjoittaja Pij:Hei! kyllä kaikille sattuu semmosia että ilta venyykin vähän pitemmäksiAlkuperäinen kirjoittaja No just:Oletkos ajatellut aikuistua missään elämäsi vaiheessa?
osta biitti huumoria, halpahallista luulisi saavan halvalla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja indiska harmailee:no ton ymmärrän et ilta on venyny vähän pitkäks, eikä oo autokouluupäässy. sellasta sattuu. mut must on erittäin huvittavaa, et ei voi sentakii kertoo mis on autokoulussa, ettei kukaa tuu iskee sitä äijää.. onks sul niin huonot mahkut vai.. ja ihan ku kaikki ryntäis samantien sinne samaan autokouluun metsästää jotain ukkoo. on niit hyvännäkösii muualki ja ei mua kiinnosta siis et mis oot autokoulus, mut jotenki niin hauskaa et tollasesta syystä ei voi kertoo.
Kerto fjonga mulle missä se on autokoulussa, mut fjonga onkin mun tossun alla. :xmas: B)Alkuperäinen kirjoittaja indiska harmailee:no ton ymmärrän et ilta on venyny vähän pitkäks, eikä oo autokouluupäässy. sellasta sattuu. mut must on erittäin huvittavaa, et ei voi sentakii kertoo mis on autokoulussa, ettei kukaa tuu iskee sitä äijää.. onks sul niin huonot mahkut vai.. ja ihan ku kaikki ryntäis samantien sinne samaan autokouluun metsästää jotain ukkoo. on niit hyvännäkösii muualki ja ei mua kiinnosta siis et mis oot autokoulus, mut jotenki niin hauskaa et tollasesta syystä ei voi kertoo.
:wave: mielummin ku taivas alla... ööö tai siis voisin mä sielläkin ollaAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Kerto fjonga mulle missä se on autokoulussa, mut fjonga onkin mun tossun alla. :xmas: B)
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga::wave: mielummin ku taivas alla... ööö tai siis voisin mä sielläkin ollaAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Kerto fjonga mulle missä se on autokoulussa, mut fjonga onkin mun tossun alla. :xmas: B)