En saanut vastausta niin vastatkaa tähän omaan ketjuun.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuosta "vartalo ketjusta kopsaan".

Taas tässäketjussa on tämä yleistäminen, makuja on monia.

Kaikista eniten naurattaa nämä KAIKKI, sanat. Maailmassa on miljardeja ihmisiä, KAIKKI eivät todellakaan pidä samoista asioista.

Täällä kun aina "tiedetään" mistä KAIKKI miehet pitävät, niin saanko udella mistä KAIKKI naiset sitten pitävät? Kuka/millainen on KAIKKIEN naisten unelmien mies?

Siinäpä se sitten tuli ja huom KAIKKIEN naisten täytyy pitää siittä/sen tyyppisestä miehestä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Älä nyy hassu ole.

Se oli selvää provosointia.

Selväähän on, että jokaikisellä on ihan oma makunsa.

Kyllä mie sen ymmärsin, mutta kun täällä jos ei jonku tyyppisestä kropasta pidä ollaan heti kateellisia, kun ei juuri ymmärretä tuota että makuja on todellakin monia :)

Ja todella monessa ketjussa olen näin yleisestikkin ottaen tärmännyt tähän "KAIKKI miehet tykkää", niin mä haluaisin sit tietää mistä kaikki naiset tykkää :)

Ja kaikista enitenhän mua näissä naurattaa, että akat joilla ei munia itsellä koskaan ole ollut, tietää mistä jokainen mies pitää ja vaikka munat olis ollutkin, yleensä ei voi sanoa kuin sen oman mielipiteen.

Joten pitääkö mun käydä ukoilta kysymässä, et mistä kaikki naiset pitää? ;)

No jooh...

On se jännä että naiset tietää mistä kaikki miehet pitävät 100% varmasti.

Mutta eivät tiedä mistä kaikki naiset pitävät 100% varmasti, vaikka itse ovat juuri naisia.

-Maailmassa, monta on ihmeellistä aisiaa. Se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa-

:whistle: ;)

Yhteistyössä