En saa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nefer1981
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nefer1981

Vieras
Olen 24-v naisen alku. Mun ongelma on se etten saa... Siis en tarkoita orgasmia, huomiota, tai vastaavaa vaan en saa seksiä!!
Mä kuihdun kohta pois, viimeisestä kunnon panosta(eikä siinäkään ollut erityisesti kehumista) on miljoona valovuotta, enkä osaa tai halua iskeä yhden yön seuraa baarista.
KAmalaa katsoa kun puistot, pihatiet ja bussit on täynnä rakastuneita jotka lääppii toisiaan koko ajan ja ainoa mitä minä saan perseen puristuksen kamalalta lääkäriltä tai ohikulkevalta puliukolta.
Alan oikeasti olemaan kohta tosi puutteessa ja epätoivoinen, en tiedä mitä tehdä...
Yhdenyön seuraa en kaipaa, elämäni rakkaus tuskin astuu elämääni nyt kun teen päivystysvuoroja koko ajan, sairaalassa kun töissä olen... Tarviin seksiä, mikä neuvoksi?
Onko kukaan (tai siis kuinka moni) nainen ollut samassa tilanteessa, mikä oli ratkaisu?
Ottaisin itselleni mielelläni "vakipanon" josta ihanasta miehestä, niin rumalta kuin se kuullostaakin, mutta edes sellaista en saa hyppysiini.
On tämäkin!!!

Kyllä nuori nainen saa jos ei muuta niin omin käsin onneen. Mastrubointi ei kyllä rakastelua korvaa , mutta saa tyydytyksen milloin haluaa. Tämä onnistuu vaikka vessa reissulla.

Sori, mutta nyt on pakko hieman heittää välikysymys:

Etkö todellakaan saa (yrityksistäsi huolimatta) miestä vierellesi lämmittämään paikkoja? Ja minkä kun luulin, että yli 80% miehistä lähtee naisen mukaan, mikäli vain ehdotus esitetään ja muutoin asialle ei ole muita esteitä (esim. oma tyttöystävä istuu vieressä).

Jestas nainen. Netissä on kasapäin potentiaalisia foorumeita [ www.deitti.net ] joiden avulla voit valita potentiaallisimmat urosehdokkaat omien kriteereittesi perusteella, ja laittaa heille viestiä parilla hiiren klikkauksella.

Jos juttua ja virtaa riittää, niin ei muuta kuin tapaamista ehdottamaan. Siitä se lähtee. Ja pallo on edelleen sinulla!

M_1970: Niin no toki saan... Ongelmaksi on muodostunut vain se että ne jotka minua vonkaavat, ovat lähinnä suohirviötä muistuttavia olentoja. Korjaan heti: en ole ulkonäköön tai pinnallisuuteen jämähtänyt neiti, mutta en myöskään halua olla sellaisen ihmisen kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä jolle pitää ämpäri laittaa päähän. Omia kykyjäni mukaan iskemisessä en epäile; mainitsithan että n.80% miehistä lähtee mukaan. Eli minulla olisi prosentuaalinen mahdollisuus saada joku mukaan, jos näin päättäisin.

Voi olla että kirjoitin epäselvästi, mutta en todellakaan ole viime aikoina kerennyt mennä mihinkään edes koettamaan iskutaktiikkojani. En perusta yhden yön suhteista, senkin omasta mielestäni mainitsin?

Voi olla että minun yhtälöni on mahdoton; en etsi vakavaa suhdetta nyt (vaikka jos se tulee vastaan en pistä vastaankaan) enkä yhden yön suhdetta, eli jäljelle jää vakipano.
No mutta kenties koetan katsastaa deitti-imoituksia, tai pyydän kaveria järjestämään sokkotreffit, ehkä homma etenee näin;)

Mistä suunnalta Nefer olet? Tarvitsisin myös vakipanon, koska en nyt kaipaa mitään muuta. Nyt ei oikeen mikään vakavasuhde mahdu elämään niin ei edes viitsi mitään vakavampaa miettiä. Mukava kuulla että joku nainen etsii pelkästään vakipanoa...yleensä jotain ihan muuta. Ja en ole suohirviö;)

Yhteistyössä