en saa rintapumpulla irti kun noin. 50-100ml yhteensä. onko ok?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
vauva on nyt vajaa 2 vko. alussa tuli maitoo enemän kun pumppasin. imetän myös. aluksi rupesin pumppaan kun oli maitoo tosi paljon ja sattui. sitten huomasin että se väheni. vauva on aika tiheesti rinnalla. painoo oli tullut hyvin joten se saa kyllä ravintoo. hupeneeko maito vai mitäh? oon pumpannu pakkaseen ja haluisin myös jatkossa saada sinne maitoo,jos vaikka joskus pääsis itse johinkin kahveelle tms. mutta aika laihasti tosiaan tulee kun molemmista yhteensä tuon verran. ja yleensä toi 50ml tosi harvoin lähelle 100ml.
pumppaatteko te monesti päivässä?

Paljon eroo pumppaako käsikäyttöisellä pumpulla vai sähköpumpulla. Itse vain tuskastuin esikoisen kanssa tolla käsipumpulla ja tokalle sitten hommasin sähköpumpun... että oli ihanan helppoa. Imetin poikaa ja samalla pumppasin toisesta rinnasta. Ihana tunne kun rinnat ei tuntunu räjähtävän, kun poika ei vielä jaksanut syödä niin paljon kun maitoo tuli. :heart: Onnea pumppaukseen :hug:

no hieno kuulla. mullon takana kaks epäonnistunutta imetystä. ja nyt oon todella ottanut itteeni niskasta kiinni. voisin kokeilla jos pummaisin useempaan otteeseen päivän aikana.
osaatteko antaa vinkkejä mikä olis hyvä määrä pakastaa yhteen pussiin? tuntuu et 50ml olis liian vähän. josko se 100ml ois hyvä määrä?

Olen pakastanut 80-130ml/pussi.
Eikä multakaan alkuun tullut ton enempää kerralla. Nyt neiti 12vk ja maitoa tulee niin maan perkeleesti. Pakko on pumpata kun tissit räjähtää muuten. Kerralla tulee helposti 2dl/tissi enkä todellakaan tiedä, mitä teen kaikella tolla maidolla :o

Missä vaiheessa se maito normaalisti vähenee?
Mulla tulee alussa ihan liikaa ja sen jälkeen vähenee, iin että tuttelia joutuu sitten käyttämään enimmäkseen

Alkuperäinen kirjoittaja äippä monelle:
Missä vaiheessa se maito normaalisti vähenee?
Mulla tulee alussa ihan liikaa ja sen jälkeen vähenee, iin että tuttelia joutuu sitten käyttämään enimmäkseen
mistä sen tietää että vähenee?

Yhteistyössä