En saa pitää miehen puhelinta kädessä edes pientä hetkeä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin, mitä ajattelisitte jos oma mies ei antaisi teille puhelintaan edes siksi aikaa esim.kun käväsee jääkaapilla? Jos en saa katsoa mitään videota, kuvaa tms netistä niin että puhelin olisi omassa kädessäni, vaan mies pitää siitä aina visusti kiinni, tai riuhtaisee sen nopeasti kädestäni pois. Jotenkin sellainen olo, että pitäisikö alkaa epäilykset heräämään.
Olin myös kerran anopin kanssa puhelimessa miehen puhelimella ja hän koko ajan kulki perässä ja vahti milloin lopetan puhelun.. Lapsi ei saa myöskään katsoa youtubevideoita niin, että minäkin katson. Oman puhelimeni kyllä annan miehelle ja pojalle...
 
vierailija
ite koin samaa joskus. pettää varmasti. jos salattavaa ei oo nii miksei voi pitää.

Niinpä.. Ja kun kysyin tästä että miksi en saa pitää puhelinta vähän aikaa niin vastaus oli että no saat, mutta ehdit jo kattoo tarpeeks. Ja kun kysyn pojan kanssa videon katsomisesta niin aina on kuulemma akku lopussa tai tarvii puhelinta just silloin. Juupajuu.
 
vierailija
Kai aikuinen ihminen saa itse määritellä kuka käyttää hänen luuriaan? Ei parisuhteessa tarvitse kaikkea jakaa.. Ei mulle tulisi edes mieleen lukea mieheni viestejä yms yhteystietoja,vaikka tiedänkin hänen koodit yms, enkä kyllä tykkäisi yhtään jos hänet yhyttäisin tekemästä samaa. Ei siksi että siellä olisi jotain salattavaa,vaan mun mielestäni viestit joita minä olen saanut on tarkoitettu mulle, en lähetä mitään kovin hlökohtaista jos tiedän että vastaanottopäässä sen voi lukea joku muukin kuin kenelle se on tarkoitettu.
 
vierailija
Miksi miehen puhelimen pitäis olla koko perheen yhteinen viihdekeskus?

En minäkään anna puhelintani miehen/lasten käyttöön vaikkei mitään salattavaa olekaan. Heillä on omat pelit ja vehkeet, käyttäköön niitä.
 
vierailija
Varmasti suurin osa vastauksista on että sillä on toinen ja ei halua siksi puhelinta antaa käsiisi,se voi olla totta tai ei syitä ei voi kun arvailla ja todellisen syyn tietää vain miehesi. Mutta oman kokemuksen mukaan kun mies yht äkkiä rupesi vartioimaan puhelintaan ja otti sen mukaan jopa suihkuun kun ennen ei ollut ottanut niin ei siinä kauan mennyt kun selvisi että toinen nainenhan sillä oli. Myös muita merkkejä oli,tuli aina myöhemmin kotiin,oli käynyt muka suihkussa töissä,ei ollutkaan nälkä enää kun töistä,meni muka tekemään jotain esim autolle ja takasin tultuaan ei ollut tehnyt mitään. Mitä jos kysyt suoraan? Voihan sanoa ettei ole mutta kai sinä huomaat milloin miehesi valehtelee.
 
vieraissa
Jaa-as... Vastsuksen tietää vain miehes.
Eiköhän ap:kin jo tiedä vastauksen.

Itse en päästä puolisoani omalla käyttäjätunnuksella koneelleni ja lapset saavat pelata sillä vain, jos olen kotona vahtimassa, etteivät eksy muualle. Minulla on sivusuhde. Omalla puhelimellani en ole viestitellyt säätöjeni kanssa, joten sitä saa muutkin perheenjäsenet rauhassa käyttää.
 
Minä laittaisin miehen vaihtoon. Ei se ole mikään parisuhde, jos noin vähillä on luottamus.

Minun kännykkääni käyttävät vanhempani, sisarukseni, sisarusteni puolisot ja lapset, sekä tietysti omat lapseni. Ja toki saisi käyttää myös puolisoni, jos sellainen olisi.
 
vierailija
Minä laittaisin miehen vaihtoon. Ei se ole mikään parisuhde, jos noin vähillä on luottamus.

Minun kännykkääni käyttävät vanhempani, sisarukseni, sisarusteni puolisot ja lapset, sekä tietysti omat lapseni. Ja toki saisi käyttää myös puolisoni, jos sellainen olisi.
Miksi tästä tehdään luottamuskysymys?
Eikö sitä ihminen muuten vaan saa pitää puhelimensa ihan omanaan?

Jos sä annat oman puhelimes koko kylän käyttöön, niin ei se tarkoita että muidenkin pitäisi niin tehdä. Ja jos ei anna, on aina muka jotain salattavaa. Pöh sanon minä!
 
M42
Kai aikuinen ihminen saa itse määritellä kuka käyttää hänen luuriaan? Ei parisuhteessa tarvitse kaikkea jakaa.. Ei mulle tulisi edes mieleen lukea mieheni viestejä yms yhteystietoja,vaikka tiedänkin hänen koodit yms, enkä kyllä tykkäisi yhtään jos hänet yhyttäisin tekemästä samaa. Ei siksi että siellä olisi jotain salattavaa,vaan mun mielestäni viestit joita minä olen saanut on tarkoitettu mulle, en lähetä mitään kovin hlökohtaista jos tiedän että vastaanottopäässä sen voi lukea joku muukin kuin kenelle se on tarkoitettu.
Tästä syystä numeron siirto ei välitä tekstiviestejä eteenpäin. Tekstiviestejä koskee sama kirjesalaisuus kuin henk.kohtaisia kirjeitä.

Toki ap itse tietää, onko hänen miehellään sellainen työ, että esimerkiksi asiakkaat tai työkaverit saattavat laittaa työhön liittyviä viestejä mihin aikaan tahansa. Esimerkiksi mun kännykkää ei tästä syystä käytä kukaan muu. Samoin saattaa olla, ettei mies halua, että joku surffailee netissä hänen kännykällään missä tahansa.
 
vierailija
En koske miehen puhelimeen. En osaisi edes käyttää sitä. Ei hänkään ole koskenut mun puhelimeen, vaikka en ole kieltänyt koskaan.

Meillä on olemassa puhelinsalaisuus kuten on kirjesalaisuuskin - teilläkin, koska se on yleinen ---vai milloin se on peruttu?
 
vierailija
Minä laittaisin miehen vaihtoon. Ei se ole mikään parisuhde, jos noin vähillä on luottamus.

Minun kännykkääni käyttävät vanhempani, sisarukseni, sisarusteni puolisot ja lapset, sekä tietysti omat lapseni. Ja toki saisi käyttää myös puolisoni, jos sellainen olisi.
Joo, minäkin ehdottomasti mieluummin hajottaisin perheen kuin sietäisin päivästä toiseen sitä, että en saa pidellä miehen puhelinta. Järkyttävä tilanne ap:lla!

Maailma on täynnä miehiä, jotka antavat puolisolleen luvan pidellä puhelintaan koska tahansa, joten älä ap epäröi ottaa eroa. Myös lasten kannalta ero on ehdottomasti paras ratkaisu, koska heidän äitinsä pitkäaikainen erossaolo puolisonsa puhelimesta voi johtaa herkästi kasvuympäristön vakavaan vääristymiseen ja sitä kautta lastensuojelutoimenpiteisiin.
 
Joo, minäkin ehdottomasti mieluummin hajottaisin perheen kuin sietäisin päivästä toiseen sitä, että en saa pidellä miehen puhelinta. Järkyttävä tilanne ap:lla!

Maailma on täynnä miehiä, jotka antavat puolisolleen luvan pidellä puhelintaan koska tahansa, joten älä ap epäröi ottaa eroa. Myös lasten kannalta ero on ehdottomasti paras ratkaisu, koska heidän äitinsä pitkäaikainen erossaolo puolisonsa puhelimesta voi johtaa herkästi kasvuympäristön vakavaan vääristymiseen ja sitä kautta lastensuojelutoimenpiteisiin.
No jaa, tuo miehen pakonomainen fiksaatio esineisiin saattaa levitä, ja kohta hän julistaa, ettei kukaan muu kuin hän saa koskea kodin jääkaappiin, vessanpönttöön tai ulko-oveen, jne. Siinähän sitten elät perhe-elämää, kun mies määrää, mihin tavaroihin kukin perheenjäsen saa tai ei saa koskea. Oliko riittävästi sarkasmia?

Eiköhän tuo kännykkä ole AP:lläkin vain se jäävuoren huippu, ja ne isommat ongelmat ovat pinnan alla. Ei tuo tervettä ole.
 
No jaa, tuo miehen pakonomainen fiksaatio esineisiin saattaa levitä, ja kohta hän julistaa, ettei kukaan muu kuin hän saa koskea kodin jääkaappiin, vessanpönttöön tai ulko-oveen, jne. Siinähän sitten elät perhe-elämää, kun mies määrää, mihin tavaroihin kukin perheenjäsen saa tai ei saa koskea. Oliko riittävästi sarkasmia?

Eiköhän tuo kännykkä ole AP:lläkin vain se jäävuoren huippu, ja ne isommat ongelmat ovat pinnan alla. Ei tuo tervettä ole.
Samoilla linjoilla sen suhteen, että ei tuo tervettä ole. Eri asia, jos ap pläräisi viestejä tai meilejä, mutta jos mies paniikissa vierestä kyttää jotain youtube-videoiden katsomista, kertoo se siitä, että puhelimesta löytyy jotain, mitä ei halua toisen näkevän.
 
  • Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
vierailija
Mä olen pettänyt exää. Ja silloin vahdin puhelinta kuin haukka

Ja ennen kaikkea paasasin kaikille kirjesalaisuus jargonia... ja että puhelimet in henkkohtasia ja ja ja...

Mun nykyinen mies on myös mun paras ystävä, luotettu ja uskottu. Ei ole asiaa jota en hänelle kertoisi (jos sille tarve, esmes ystäväni parisuhde ongelmat on sellaisii ettei nyt tarve mun miehelle puhua).

Ei ole täysin puhtaat jauhot jos jostain niinkin pöhköstä kuin puhelin tarttee vouhkata ja nostaa yksityisyyden suojaa tms shaissea kehiin. Jos nyt ei pettämisestä kyse niin flirttiä on 99,5% liikkeellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
vierailija
Kuka hullu haluaa jonkun kanssa parisuhteeseen, jos puolisoiden välillä ei saa olla mitään salaisuuksia.

Tai edelleen kuka hullu hankkii lapsia, kun nykyään eron saa aivan satunnaisesta mielijohteesta ja sitten eletään uusperhe-elämää.
 

Yhteistyössä