en saa päätöstä aikaan....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
vauv anyt 10kk päivisin vielä tissitän ja yöt nukkuu enemmän kuin huonosti...no nyt sitten olisi auki vakituinen työpaikka ja vielä päivätyö ja luulen että mulla ois hyvät saumat saada se paikka...mutta kun en tiedä usklaanko edes hakea...ja toisaalta kamalaa viedä noin pieni hoitoon ja tissilläkin vielä jajajaja...voih....mutta töitä tuskin tänä aikana tule hirmuisesti olemaan ja varsinkaan täällä päin.....voi kun tietäs mitä tehdä...tuntuu kuin revittäs kumpaankin suuntaan mutta ei hajuakaan kummin tekis....miten teillä onnistunut töihin lähtö jos vauva vielä tissillä ja yleensäkin jos olette noin pienen vieneet hoitoon? onko pph vai muu hoitomuoto?

voithan sä imettää ennen ja jälkeen työpäivän.. ja voihan sen työn lopettaa jos ei suju. ja vielä sekin et voihan se olla eetet saa sitä, joten kantsii ainakin hakea, ettei sit harmita. mä menin töihin vanhempainvapaan jälkeen, mut mulla äiti hoisi lasta, et sillai pääsin helpolla..

Hae nyt ensin sitä paikkaa ja murehdi vasta sitten, jos tärppää! :D Ja voihan siitä hommasta aina kieltäytyä, jos tuntuu ettet sittenkään voi aloittaa vielä työntekoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Hae nyt ensin sitä paikkaa ja murehdi vasta sitten, jos tärppää! :D Ja voihan siitä hommasta aina kieltäytyä, jos tuntuu ettet sittenkään voi aloittaa vielä työntekoa.

niin kai se on...täytynee alkaa väkertää hakupaprua.=)...dslti jänskättää...ja vielä et millasen hoitopaikan saa.....

Hei äiti!

Päätös on varmasti vaikea! Jos mahdollista, oon ite menetellyt niin, että haen paikkaa ja päätän asian vasta sitten, jos saan työn. Mulla ei tosin ole ollut näissä tilanteissa pientä ihmistä vaikuttamassa siihen päätökseen, joten en uskalla sanoa, ettenkö mäkin epäröisi sun tilanteessa... Tietenkin sekin vaikuttaa, että millainen päivähoitotilanne (jos lapsi menisi päivähoitoon) alueellasi on: saisitko lapselle hoitopaikan siinä vaiheessa, jos työsi alkaisivat. Ja optimistina uskon, että jos päätät hakea työtä ja saat sen, saat muut asiat varmasti järjestettyä ja löydät juuri teidän pienokaiselle sopivan ph-muodon. Onnea pähkimiseen! :)

Hae. Hoidatte sitten hoitojärjestelyt ym. Esim. sinä tai miehesi voisi tehdä lyhennettyä päivää tai viikkoa. Tärkeää on sitten vain tehdä päätös rehellisesti ja pysyä siinä. Sellaiseen haikailuun ja itsensä syyllistämiseen ei kannata hukkua.

Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:
Hei äiti!

Päätös on varmasti vaikea! Jos mahdollista, oon ite menetellyt niin, että haen paikkaa ja päätän asian vasta sitten, jos saan työn. Mulla ei tosin ole ollut näissä tilanteissa pientä ihmistä vaikuttamassa siihen päätökseen, joten en uskalla sanoa, ettenkö mäkin epäröisi sun tilanteessa... Tietenkin sekin vaikuttaa, että millainen päivähoitotilanne (jos lapsi menisi päivähoitoon) alueellasi on: saisitko lapselle hoitopaikan siinä vaiheessa, jos työsi alkaisivat. Ja optimistina uskon, että jos päätät hakea työtä ja saat sen, saat muut asiat varmasti järjestettyä ja löydät juuri teidän pienokaiselle sopivan ph-muodon. Onnea pähkimiseen! :)

kiitos rohkaisusta!=)...jospa tämä tästä järjestyy jos töitä saan.=)