en saa ladattua uusinta operaa ja kone on etanavaihteella

"version tarkastus epäonnistui" ja kun eilen koitin ladata, lataus keskeytyi ja siellä luki virhe. Tuota linkissä olevaa sivua en saanut auki. :headwall:

On koneella toinenkin selain ja kolmaskin, mutta palstailuun ja lehdenlukuun opera on ollut hyvä.
 
-Jonttu-
Versiontarkistus epäonnistui... Millä selaimella olet koittanut sitä Operaa ladata? Koita ladata se asennustiedosto toisella selaimella, jos et ole jo kokeillut.
Ja mikäli olet saanut ladattua edes jonkun tiedoston koneellesi loppuun asti, niin poista se vanha Opera ensin, ennenkö yrität asentaa päälle uutta.
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mulla kans opera löi hanskat tiskiin. Ärsyttää!!! Vois kai poistaa ja asentaa sitte uusiks, mutta ko siellä on kaikki minun salasanat, kirjanmerkit yms...
Huomhuom. Ainakin kirjanmerkit voi tallentaa selaimesta juuri tuota varten, jos joutuu poistamaan selainohjelman jostain syystä. Katselepa valikkoja, löytyisikö niistä jotain "Kirjanmerkit -> Vie" -tyylistä valintaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Versiontarkistus epäonnistui... Millä selaimella olet koittanut sitä Operaa ladata? Koita ladata se asennustiedosto toisella selaimella, jos et ole jo kokeillut.
Ja mikäli olet saanut ladattua edes jonkun tiedoston koneellesi loppuun asti, niin poista se vanha Opera ensin, ennenkö yrität asentaa päälle uutta.
Pitää varmaan yrittää tuota huomenna. Kun yritin uudelleen, pääsin linkistäsi eteenpäin ja pidemmälle kuin eilen, mutta lopputulos oli sama.

 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mulla kans opera löi hanskat tiskiin. Ärsyttää!!! Vois kai poistaa ja asentaa sitte uusiks, mutta ko siellä on kaikki minun salasanat, kirjanmerkit yms...
Huomhuom. Ainakin kirjanmerkit voi tallentaa selaimesta juuri tuota varten, jos joutuu poistamaan selainohjelman jostain syystä. Katselepa valikkoja, löytyisikö niistä jotain "Kirjanmerkit -> Vie" -tyylistä valintaa.
Minä en löytänyt, mutta ei kirjamerkkien katoaminen minua isosti haittaa. Jos palstan salasana katoaa, pitää ottaa uusi nikki. Muut salasanat muistankin.

Mutta kiitos neuvoista. Kaikki mitä osaa tietokoneista, olen oppinut palstalla.
 

Yhteistyössä