En saa ikkunoista puhtaita sitten niin millään :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Verenpisara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Verenpisara

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 713
0
36
Olen kokeillut vaikka mitä konsteja ja aina jää viiruja tai muita jälkiä.

Ihan normaalilla ikkunalastalla olen kokeillut ja jää rannut (tosin halpis lasta). Oliskohan näistä kalliista lastoista mihinkään kuten sini? Vesi ja fairy pesuvetenä.

Sitten olen kokeillut ikkunanpesuainetta ja viledaa (rättiä) ja jää aivan kamalat pyyhkimis jäljet.

Nyt sit kokeilin sanomalehdellä ja tulos surkea edelleen, huomasin pyyhkimisjälkien jääneen tosin ei niin pahoja kuin tolla tokalla vaihto ehdolla. Vesi ja fairy pesuvetenä.

Onko mun vaan tyydyttävä nuihin tommosenaan vai onko teillä mitään konsteja?
Sillon kun aurinko paistaa suoraan nuihin ikkunoihin niin näkee just ne pesujäljet. Onneks vaan kuitenkin aamuaurinko, mutta mua häiritsee ne jäljet.

mä käytän aina sitä sanomalehteä, mut ei noikaan oo koskaan puhtaat kun on muksut aina niitä lääppimässä, arvaa vaan ottiko päähän tässä yks päivä kun pesin keittiön ikkunan, laitoin lapsille välipalaa, siirryin pesemään makuuhuoneen ikkunaa ja palatessa 2v ja 4v esittelivät kuinka olivat piirtäneet ikkunaan margariinilla ja jogurtilla!!

Kyllä lastalla ja lastalla on eroa :attn: Kallis Sini ei jätä viiruja, olen sen omakohtaisesti todennut, montaa halpaa lastaa myös kokeillut. :kieh:

Itsellä siis Sini-lasta ja suihkautan ikkunanpesuainetta ikkunaan, pesen kostealla Sinin ikkunanpesimellä ja välillä kuivaan lastaa talouspaperilla eikä jää viiruja.

Muistathan pestä pilvisellä säällä, kokeile laittaa etikkaa veteen mukaan ja fairia vain pari tippaa. Mulla Sinin lasta ollut hyvä, mutta senkin kumi meni aika äkkiä huonoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pihlamaaria:
Kyllä lastalla ja lastalla on eroa :attn: Kallis Sini ei jätä viiruja, olen sen omakohtaisesti todennut, montaa halpaa lastaa myös kokeillut. :kieh:

Itsellä siis Sini-lasta ja suihkautan ikkunanpesuainetta ikkunaan, pesen kostealla Sinin ikkunanpesimellä ja välillä kuivaan lastaa talouspaperilla eikä jää viiruja.

Pitäis sit varmaan kokeilla sitä sinin lastaa :) Kun minäkin kuivaan lastan vetojen välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistathan pestä pilvisellä säällä, kokeile laittaa etikkaa veteen mukaan ja fairia vain pari tippaa. Mulla Sinin lasta ollut hyvä, mutta senkin kumi meni aika äkkiä huonoksi.

Joo pilvisellä säällä pesen kyllä. Pitääpä siis kokeilla tuota etikkaakin :) Minkähän verran sitä etikkaa pitäis laittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joo pilvisellä säällä pesen kyllä. Pitääpä siis kokeilla tuota etikkaakin :) Minkähän verran sitä etikkaa pitäis laittaa?

viiteen litraan vettä lorautan pullosta, oliskohan joku puoli desiä....

Mulla on ollut kanssa nyt juuri ongelmia ikkunoiden kanssa. Tosin autonlasien kanssa. Päätimme tuossa mieheni kanssa tempaista auton siistiksi ja osalleni jäi sisäpuolen siivoaminen. Pyyhin sitten myös ikkunat sisältä ja niitä en nyt millään meinaa saada siisteiksi. Aurinko kun sopii, niin ei välillä meinaa läpi nähdä, kun heijastaa sielleen hassusti.

Tota mikroliinaa en kyllä vielä kokeillut. Mielessä on käynyt vanha villasukka, jos sillä saisi kiillotettua?

ikkunan pesuun viileä vesi,ei kuuma..ja fairya vain vähän veteen,ei liikaa.Tarkasta lastan kumi,onko huonossa kunnossa,jos hyvässä,niin ei pitäis lastassa vika olla.ja kun ikkunoita pesee,niin kunnolla saa veden kanssa pestä,että puhdas tulee,niukka vesi tekee pinnasta vain suttaisen.

Yhteistyössä