En saa exää mielestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Miks en saa exää mielestäni? Jätti mut tekstarilla eikä koskaan varmaan enää törmätä kun ei asuta samassa kaupungissa, ei yhteisiä lapsia.
Kuinka ihminen voi olla niin kylmä että katkaisee välit noin vaan? Mulla on sitä ikävä enkä saa millään mielestäni.

aika haavat parantaa :hug:
niin klisee kuin sanonta onkin niin totta se on.
sun pitää vain jatkaa elämääsi ja lakata ajattelemasta häntä.
ainakun hän tulee mieleesi niin tee jotain missä unohdat ajatelleesi häntä lainkaan.
raukka kun tekstiviestillä jätti, mutta kuitenkin ilmoitti.
mun ex vain katosi.
olin huolesta sekaisin 1v pojan kanssa kun en tiennyt missä oli vai oliko missään.
kunnes kuukauden kuluttua kuulin, että on oman exänsä kanssa taas yhdessä.
tästä on aikaa 8v ja en kyllä koe, että olisi enää mitään tunteita miestä kohtaan.

yksi henkilö sanoi kerran, että niinkauan kuin suhde on kestänyt, niin kauan kestää siitä täysin yli pääseminen... :o allekirjoitan tämänkin osittain.

Nostan tätä. Näin hänestä unta viime yönä ja nyt itkettää. Oon muutenkin herkällä tuulella kun piti lähteä reissuun mutta tulin kipeäksi niin joudun makaan yksin sohvalla.

Mun miesystäväni lähti vuoden jälkeen baariin,iski sieltä naisen,ilmotti seuraavana päivänä mulle et tää oli tässä.Kaverinsa sit kertoi että vei naisen kämppäänsä ja pani sitä.
Kysyin selityksiä,sanoi että mun oli sun kans paha olla ja näin vaan käy.
Siinä oli selitykset vuoden yhdessäolon jälkeen.
Mikään ei kertonut että olisi ollut paha olla,piti hyvänä joka päivä,rakasteltiin joka päivä,suukotteli halaili ja sanoi että mun on sun kanssa hyvä olla.
Lääkäri totesi että sairastan särkynen sydämen syndroomaa.
En kyennyt syömään kolmeen viikkoon,olen laihtunut 14 kiloa.En nuku muutakuin diapamin ja unilääkkeiden avulla,mistään ei tule mitään.
Siitä on nyt 4kk. en toivu tästä koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Mun miesystäväni lähti vuoden jälkeen baariin,iski sieltä naisen,ilmotti seuraavana päivänä mulle et tää oli tässä.Kaverinsa sit kertoi että vei naisen kämppäänsä ja pani sitä.
Mikään ei kertonut että olisi ollut paha olla,piti hyvänä joka päivä,rakasteltiin joka päivä,suukotteli halaili ja sanoi että mun on sun kanssa hyvä olla.
En kyennyt syömään kolmeen viikkoon,olen laihtunut 14 kiloa.En nuku muutakuin diapamin ja unilääkkeiden avulla,mistään ei tule mitään.

Voi sua! Mulle kävi aika samalla tavalla, vaihtoi uuteen tosta vaan.
Mullakin aikaa noin 4 kk ja nyt vasta itken oikein kunnolla. Tää aika menny ihan kuin sumussa ja oon koittanu olla vahva.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:

Voi sua! Mulle kävi aika samalla tavalla, vaihtoi uuteen tosta vaan.
Mullakin aikaa noin 4 kk ja nyt vasta itken oikein kunnolla. Tää aika menny ihan kuin sumussa ja oon koittanu olla vahva.

Mulle tää jätti pysyvät jäljet.Olen lääkityksellä loppuelämäni.
Jatkan eteenpäin elämääni koska vaihtoehtoja ei ole.Ehkä tähän vaikuttaa se että mulla on ikää jo niin paljon,suhteita paljon takana,se että mies tutustutti entisen aviovaimonsa minuun,lapsensa,ystävänsä.Tiesi mun menneisyyden ja sen kuinka haavoitettu mä olin ja mitewn paljon pahaa olen kokenut.
Sanoi että kyllä sä ajan kanssa opit minuun luottamaan ja sit teki näin.
Pahinta asiassa on se että mies asuu minusta 200 metrin päässä.
Mun koko elämäni on kyttäämistä,en voi liikkua missään vapaasti,koko ajan kyttään missä työvuorossa se on etten vahingossakaan törmää ja silti törmään.
Samoin kun siihen naiseen jonka kanssa mua petti.Se kulkee ylväästi pää pystyssä ja vittumainen virne naamalla.
Asuis edes muualla ettei tarvis niitä kahta nähdä koskaan mutta ei.Molemmat tässä vieressä.

Kyllä sinä toivut. Lupaan sen. Aika autaa!!!! *halaus*

Yhteistyössä