En saa edes baarista seuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ongelma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vanhemman naisen epätoivo haisee tooooodella kauas, jopa pahanhajuisessa juottolassakin.

Lakkaa haluamasta niin väkisin, hanki kunnon vibra ja hoida pahimmat himot itse.
Vaihda mielentila "pakko saada" parempaan "voisin ottaa jos hyvään törmää."

Käytkö ns. teinibaareissa? Olisitko sinne liian vanha? Ja mäkin haluaisin nähdä kuvan. Jos näkeminen on se mikä karkoittaa miehet, on syy todennäköisesti kuitenkin jollain tavalla ulkonäössä.

Alkuperäinen kirjoittaja jos ei tälläkään niin jo on;26345686:
Laita kyltti kaulaan: hyvä pilu hinta 10 euro.

Tienaat samalla.

Juu tällä varmaan lähtee.

Tasotestikin samalla. Jos ei ole edes kymppiä niin ei kannata. Ei sellasella seisokaan.

[QUOTE="vieras";26345696]Vanhemman naisen epätoivo haisee tooooodella kauas, jopa pahanhajuisessa juottolassakin.

Lakkaa haluamasta niin väkisin, hanki kunnon vibra ja hoida pahimmat himot itse.
Vaihda mielentila "pakko saada" parempaan "voisin ottaa jos hyvään törmää."[/QUOTE]

No niin nyt päästään jo asiaan. Eikö epätoivonen nainen, iäkkäämpi jopa, kelpaa edes yhdeksi yöks? Luulisi et ottajia löytyisi kun varmasta asiasta kyse ;) Huokuuko se epätoivo nettiinkin? Nytkin? :D Eikä mulla rima ole edes kovin korkealla, sen verran vähemmän juonut pitää olla et pystyssä pysyy :D

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26345667:
:attn: Vaadimme parempia provoja! :attn:

Ei voi parempi provo olla kun ei ole provo lainkaan :D Tilanteeseen toki vaikuttaa ehkä se et baariin en pääse kovin usein. Viimesen vuoden aikana olen käynyt 4 kertaa :D Mutta enpä mä muualtakaan sitä seuraa näytä saavan ja baarin piti olla varma paikka ;)

No niin nyt päästään jo asiaan. Eikö epätoivonen nainen, iäkkäämpi jopa, kelpaa edes yhdeksi yöks? Luulisi et ottajia löytyisi kun varmasta asiasta kyse ;) Huokuuko se epätoivo nettiinkin? Nytkin? :D Eikä mulla rima ole edes kovin korkealla, sen verran vähemmän juonut pitää olla et pystyssä pysyy :D

ei. mutta tätä asiaa voi vatvoa vaikka useemman päivän.

No hei, lopeta jo! Mitä haluat kuulla? Se on jo sanottu, että olet ilmeisestikin niin häkellyttävän kaunis, että miehet eivät uskalla lähstyä eivätkä rohkene tarttua tilaisuuteen, vaikka sitä suoraan tyrkytettäisiin. Mitä muuta pitää sanoa, että koet provosi onnistuneeksi? Olet varmaankin myös todella älykäs. Tämähän kuulemma karkottaa myös miehet tehokkaasti. Olet myös sosiaalisesti lahjakas kaveripiirisi keskushahmo. Alkaako jo riittää?

Sä ap sanoit, että miehet ei kirjoita sulle enää kun olet lähettänyt kuvasi. Joten eiköhän se jo kerro kaiken, vaikka itseäsi kauniiksi sanotkin, yleinen mielipide ei ehkä ole valitettavasti sama.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26345752:
No hei, lopeta jo! Mitä haluat kuulla? Se on jo sanottu, että olet ilmeisestikin niin häkellyttävän kaunis, että miehet eivät uskalla lähstyä eivätkä rohkene tarttua tilaisuuteen, vaikka sitä suoraan tyrkytettäisiin. Mitä muuta pitää sanoa, että koet provosi onnistuneeksi? Olet varmaankin myös todella älykäs. Tämähän kuulemma karkottaa myös miehet tehokkaasti. Olet myös sosiaalisesti lahjakas kaveripiirisi keskushahmo. Alkaako jo riittää?

Huoh. Peruspalstaa. En hae kehuja teiltä vaan neuvoja. Sä olet mies, miten sut voi saada (jos olet vapaa) baarista mukaan? Olinpa mä liian kaunis, liian tyhmä, itsekeinen ja epätoivoinen, liian lyhyt, liian hoikka, tylsä tai älykäs, niin jossain on jotain vikaa. Haluaisin tietää miten korjaan asian. Riittävän selvästi ilmaistu? En mä tätä asiaa kehtaa tutuilta kysyä, kehtaisitko itse?

Sä ap sanoit, että miehet ei kirjoita sulle enää kun olet lähettänyt kuvasi. Joten eiköhän se jo kerro kaiken, vaikka itseäsi kauniiksi sanotkin, yleinen mielipide ei ehkä ole valitettavasti sama.

No niin, ehkä mä sitten en ole kaunis. Mitä sitten on tehtävissä? :D Kuten joku tuolla sanoi, kauniit saa aina baarista seuraa. Niin ehkä se on pakko uskoa et en ole. Mun täytyy sitten olla aika kammottava kun suorilla ilmauksillakaan seuraa saa. Eli neuvoja otetaan vastaan :D
Joku ehdottikin et haen väärästä paikasta, ehkä siellä tosiaan on enemmän niitä lähempänä 20v kun 40v olevia ollut. Olenko mä tosiaan jo niin vanha et humppabaareihin on mentävä? :D

Huoh. Peruspalstaa. En hae kehuja teiltä vaan neuvoja. Sä olet mies, miten sut voi saada (jos olet vapaa) baarista mukaan? Olinpa mä liian kaunis, liian tyhmä, itsekeinen ja epätoivoinen, liian lyhyt, liian hoikka, tylsä tai älykäs, niin jossain on jotain vikaa. Haluaisin tietää miten korjaan asian. Riittävän selvästi ilmaistu? En mä tätä asiaa kehtaa tutuilta kysyä, kehtaisitko itse?

Minulla ei ole ollut koskaan minkäänlaisia vaikeuksia saada seuraa baarista, eikä olisi sinullakaan, mikäli ne listaamasi speksit olisivat edes lähellä todellisuutta. Poistun nyt tästä keskustelusta, tämä on liian moneen kertaan nähty juttu. On vaikea nähdä, että tämä ottaisi enää mitään uusia ja yllättäviä suuntia. :)

No niin, ehkä mä sitten en ole kaunis. Mitä sitten on tehtävissä? :D Kuten joku tuolla sanoi, kauniit saa aina baarista seuraa. Niin ehkä se on pakko uskoa et en ole. Mun täytyy sitten olla aika kammottava kun suorilla ilmauksillakaan seuraa saa. Eli neuvoja otetaan vastaan :D
Joku ehdottikin et haen väärästä paikasta, ehkä siellä tosiaan on enemmän niitä lähempänä 20v kun 40v olevia ollut. Olenko mä tosiaan jo niin vanha et humppabaareihin on mentävä? :D

väitätkö että mä näin yli 40 vuotiaana käyn jossain hemppaheleveteissä. :stick:

Viimeksi muokattu:
Tee profiili alastonsuomeen tai mee livechattiin. Kyl miehiä piisaa kiusauks asti. Oli sit lihava tai laiha. Varattuja miehiä paljon mut on sinkkujakin, moni hakee seuraa.

[QUOTE="Mä";26345928]Tee profiili alastonsuomeen tai mee livechattiin. Kyl miehiä piisaa kiusauks asti. Oli sit lihava tai laiha. Varattuja miehiä paljon mut on sinkkujakin, moni hakee seuraa.[/QUOTE]

Kiitos, täytyy kokeilla. Mä kuvittelin et tuo suomi24 riittäisi ;) Pitääkö sinne laittaa kuvaa näkyviin? Tai mitä mä sitä täältä kyselen kun samalla vaivalla käyn jo itsekin katsomassa :D

[QUOTE="armi";26345927]Joo, vaiha baaria. Ei ne 20-v osaa suhtautua ollenkaan siihen jos nätti nainen lähestyy, koska ne on tottunut jahtaamaan niitä omanikäisiä prinsessoja.[/QUOTE]

Eikä! Mä en taas saa rauhaa 20v miehen aluilta. Olen 30v. Tuollaiset nuoret miehet ovat niitä kovimpia iskemään ja nussia haluavat heti ja sanovat sen suoraan.

Kun taas vanhemmat miehet on paljon pidättyväisempiä.