A
a_p
Vieras
[QUOTE="...";26345675]paljonko sinulla on pituutta, painoa. ikäsi?[/QUOTE]
Ikä tuli jo, 32v. Pituutta 170cm ja painoa 62kg.
Ikä tuli jo, 32v. Pituutta 170cm ja painoa 62kg.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26345652:mitäs mä sanoin tuolla alussa. arvauksia ja ajatustenlukua riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja jos ei tälläkään niin jo on;26345686:Laita kyltti kaulaan: hyvä pilu hinta 10 euro.
Tienaat samalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26345667::attn: Vaadimme parempia provoja! :attn:
No niin nyt päästään jo asiaan. Eikö epätoivonen nainen, iäkkäämpi jopa, kelpaa edes yhdeksi yöks? Luulisi et ottajia löytyisi kun varmasta asiasta kyseHuokuuko se epätoivo nettiinkin? Nytkin?
Eikä mulla rima ole edes kovin korkealla, sen verran vähemmän juonut pitää olla et pystyssä pysyy
![]()
No niin nyt päästään jo asiaan. Eikö epätoivonen nainen, iäkkäämpi jopa, kelpaa edes yhdeksi yöks? Luulisi et ottajia löytyisi kun varmasta asiasta kyseHuokuuko se epätoivo nettiinkin? Nytkin?
Eikä mulla rima ole edes kovin korkealla, sen verran vähemmän juonut pitää olla et pystyssä pysyy
![]()
Niinpä. Kauniilla, viehättävillä naisilla ei todellisuudessa IKINÄ ole vaikeuksia saada seuraa. Valitettavasti vain se sisäinen kauneus ei tässä auta.Tää provohan etenee siihen suuntaan että kun olen niin tavattoman kaunis niin miehet ne on niin arkoja että ei ne uskalla...
Uneksiahan saa kuka vaan ja täällä palstalla kelpaa olla kaunis...D)
montako lasta sinulla on?
kunhan vain kysyn.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26345752:No hei, lopeta jo! Mitä haluat kuulla? Se on jo sanottu, että olet ilmeisestikin niin häkellyttävän kaunis, että miehet eivät uskalla lähstyä eivätkä rohkene tarttua tilaisuuteen, vaikka sitä suoraan tyrkytettäisiin. Mitä muuta pitää sanoa, että koet provosi onnistuneeksi? Olet varmaankin myös todella älykäs. Tämähän kuulemma karkottaa myös miehet tehokkaasti. Olet myös sosiaalisesti lahjakas kaveripiirisi keskushahmo. Alkaako jo riittää?
Sä ap sanoit, että miehet ei kirjoita sulle enää kun olet lähettänyt kuvasi. Joten eiköhän se jo kerro kaiken, vaikka itseäsi kauniiksi sanotkin, yleinen mielipide ei ehkä ole valitettavasti sama.
Huoh. Peruspalstaa. En hae kehuja teiltä vaan neuvoja. Sä olet mies, miten sut voi saada (jos olet vapaa) baarista mukaan? Olinpa mä liian kaunis, liian tyhmä, itsekeinen ja epätoivoinen, liian lyhyt, liian hoikka, tylsä tai älykäs, niin jossain on jotain vikaa. Haluaisin tietää miten korjaan asian. Riittävän selvästi ilmaistu? En mä tätä asiaa kehtaa tutuilta kysyä, kehtaisitko itse?
No niin, ehkä mä sitten en ole kaunis. Mitä sitten on tehtävissä?Kuten joku tuolla sanoi, kauniit saa aina baarista seuraa. Niin ehkä se on pakko uskoa et en ole. Mun täytyy sitten olla aika kammottava kun suorilla ilmauksillakaan seuraa saa. Eli neuvoja otetaan vastaan
![]()
Joku ehdottikin et haen väärästä paikasta, ehkä siellä tosiaan on enemmän niitä lähempänä 20v kun 40v olevia ollut. Olenko mä tosiaan jo niin vanha et humppabaareihin on mentävä?![]()