O
"ongelma"
Vieras
Niin, tuossahan se ongelma jo otsikossa tulikin. Halusin jotain sellaista, no sanotaanko nätisti et satunnaista seuraa. En halua seurustella, mutta miehen seuraa kaipaan. Hetkeksi
Mutta kukaan ei tartu mukaan edes baarista. Miehet ei lähesty mua. Jos mä menen miehelle juttelemaan, hetken vaihtaa kohteliaasti muutaman sanan, mutta sitten poistuu paikalta. Mun hienovaraiset vihjailut ei tepsi. Jos menen miehelle huomattavasti suoremmin ehdottelemaan, pakenee mies nopeasti paikalta yleensä kysellen et mistä suunnasta se mun kaapinkokonen lätkäpelaaja poikakaveri tulee.
Netissä olen kirjoitellut muutaman kanssa, mutta kuvan nähtyään eivät enää kirjoittele. Joko eivät enää vastaa ollenkaan tai sitten vastaus on tyly tyyliin, älä viitti.
Mitä tässä on enää tehtävissä? Mä olisin niin varma tapaus mutta kukaan ei tajua yrittää :/
Netissä olen kirjoitellut muutaman kanssa, mutta kuvan nähtyään eivät enää kirjoittele. Joko eivät enää vastaa ollenkaan tai sitten vastaus on tyly tyyliin, älä viitti.
Mitä tässä on enää tehtävissä? Mä olisin niin varma tapaus mutta kukaan ei tajua yrittää :/