En saa edes baarista seuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ongelma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"ongelma"

Vieras
Niin, tuossahan se ongelma jo otsikossa tulikin. Halusin jotain sellaista, no sanotaanko nätisti et satunnaista seuraa. En halua seurustella, mutta miehen seuraa kaipaan. Hetkeksi ;) Mutta kukaan ei tartu mukaan edes baarista. Miehet ei lähesty mua. Jos mä menen miehelle juttelemaan, hetken vaihtaa kohteliaasti muutaman sanan, mutta sitten poistuu paikalta. Mun hienovaraiset vihjailut ei tepsi. Jos menen miehelle huomattavasti suoremmin ehdottelemaan, pakenee mies nopeasti paikalta yleensä kysellen et mistä suunnasta se mun kaapinkokonen lätkäpelaaja poikakaveri tulee.
Netissä olen kirjoitellut muutaman kanssa, mutta kuvan nähtyään eivät enää kirjoittele. Joko eivät enää vastaa ollenkaan tai sitten vastaus on tyly tyyliin, älä viitti.
Mitä tässä on enää tehtävissä? Mä olisin niin varma tapaus mutta kukaan ei tajua yrittää :/

taas joku kyselemässä miesten ajatuksia naisvaltaisella palstalla.
vastauksia varmaan tulee muutama mutta ne on pelkkää arvailua naisilta.

Mitat on 94-67-97 eli pienet tissitkö ongelmana?

Ei se ympärysmitta sitä kuppikokoa kerro. Jos sulla on b-kuppi, se on auttamatta liian pieni. Nykyään alkaa nimittäin jo c-kuppikin olla liian pieni. Oletko kaunis kasvoista, se on tärkeää. Myös se minkälaiset hiukset sinulla on on ratkaisevaa. Lyhyt punaiseksi värjätty kananpersetukka on turn-off monelle miehelle. Pitkät hiukset ne olla pitää!

Tää provohan etenee siihen suuntaan että kun olen niin tavattoman kaunis niin miehet ne on niin arkoja että ei ne uskalla...

Uneksiahan saa kuka vaan ja täällä palstalla kelpaa olla kaunis... (:D)

[QUOTE="vieras";26345491]Ei se ympärysmitta sitä kuppikokoa kerro. Jos sulla on b-kuppi, se on auttamatta liian pieni. Nykyään alkaa nimittäin jo c-kuppikin olla liian pieni. Oletko kaunis kasvoista, se on tärkeää. Myös se minkälaiset hiukset sinulla on on ratkaisevaa. Lyhyt punaiseksi värjätty kananpersetukka on turn-off monelle miehelle. Pitkät hiukset ne olla pitää![/QUOTE]

Kasvoilta kaunis, kuppikoko C tai D riippuu liivien mallista. Hiukset on melko lyhyet eli tuohon olkapäiden yläpuolelle jää, tummat. Eli hiuksia vaan kasvattamaan :D Kauanko tätä kuivaa kautta on sitten vielä pidettävä eli mihin asti niiden pitää olla et on riittävän pitkät? ;)
Voiko kyse olla siitä et mä vaan olen liian vanha jo? Ikää kuitenkin 32v. Baareissa olen sinkkuna ollut viimeksi 19-vuotiaana :whistle: Ehkä mä vaan en enää osaa :D

Kasvoilta kaunis, kuppikoko C tai D riippuu liivien mallista. Hiukset on melko lyhyet eli tuohon olkapäiden yläpuolelle jää, tummat. Eli hiuksia vaan kasvattamaan :D Kauanko tätä kuivaa kautta on sitten vielä pidettävä eli mihin asti niiden pitää olla et on riittävän pitkät? ;)
Voiko kyse olla siitä et mä vaan olen liian vanha jo? Ikää kuitenkin 32v. Baareissa olen sinkkuna ollut viimeksi 19-vuotiaana :whistle: Ehkä mä vaan en enää osaa :D

haha!!! Niin tiesin. Niin nähty....

Tää provohan etenee siihen suuntaan että kun olen niin tavattoman kaunis niin miehet ne on niin arkoja että ei ne uskalla...

Uneksiahan saa kuka vaan ja täällä palstalla kelpaa olla kaunis... (:D)

Kaunishan mä oonkin, mutta luulisi et siitä on vaan hyötyä kun baarista seuraa etsii? Ei kai se enää miehen uskaltamisesta ole kiinni jos mä lähestyn ja ehdotan? Olenko mä sitten jo liian itsevarman olonen eli kylmä, itseäni täynnä oleva ämmä vai liian epätoivoinen mikä karkottaa näköjään myös pelkkää satunnaista seuraa etsivät miehet? Vai kenties molempia eli mitään mahdollisuuksia ei ole :D

Liian vanha et ole, joten syy on muualla. Pidätkö huolta hygieniasta? Miehet ei tykkää, jos sulla on ohuet, rasvaiset hiukset, joten kannattaa harkita hiusten tuuhennosta. Meikkaatko? Ilman sitä on ihan turha haaveilla miesseurasta. Tuksupakkeli sen sijaan on liikaa. Mites paino, onko liikaa? Reilu ylipaino kyllä karkottaa miehet takuuvarmasti. Entä onko sulla hyvät, tasaiset, valkoiset hampaat? Ei ylä- eikä alapurentaa? Hyvät hampaat ja kaunis hymy on todella tärkeät. Kuten huomaat, miehillä on tarkat kriteerit siitä, minkälainen seuraksi kelpaavan naisen tulee olla.

Meinasin tulla samaa sanomaan :D Ap on niin kaunis että pelottaa miehet tiehensä.

Kummasti noilla misseillä ja malleilla löytyy niitä miehiä kuitenkin...

:whistle: Niin koska luonteessahan ei voi olla vikaa? Voihan se olla et mä oon niin kaunis et miehet pakenee, mutta voi se olla luonteestakin kiinni? Eikö? Syytä mä vaan haen, ei se välttämättä liity ulkonäköön vaikka toki aloituksessa painopiste siinä olikin. Mä haluan vaan tietää mitä mä teen väärin kun ei näytä millään onnistuvan :D

[QUOTE="vieras";26345571]Liian vanha et ole, joten syy on muualla. Pidätkö huolta hygieniasta? Miehet ei tykkää, jos sulla on ohuet, rasvaiset hiukset, joten kannattaa harkita hiusten tuuhennosta. Meikkaatko? Ilman sitä on ihan turha haaveilla miesseurasta. Tuksupakkeli sen sijaan on liikaa. Mites paino, onko liikaa? Reilu ylipaino kyllä karkottaa miehet takuuvarmasti. Entä onko sulla hyvät, tasaiset, valkoiset hampaat? Ei ylä- eikä alapurentaa? Hyvät hampaat ja kaunis hymy on todella tärkeät. Kuten huomaat, miehillä on tarkat kriteerit siitä, minkälainen seuraksi kelpaavan naisen tulee olla.[/QUOTE]

Voi apua, jos se on hampaista kiinni niin kalliiksi tulee seura :D Eipä nuo kovin valkoiset enää ole, mutta pesty ne varmasti on ;) Halvemmaksi todennäköisesti tulisi ihan rehellisesti vaan maksaa muutama satanen siitä seurasta, hampaiden kuntoon laittaminen lähenee jo varmaan tonnia (riittääkö edes?) :D

Alkuperäinen kirjoittaja kiinni siitä?;26345630:
No ehkä olet jotenkin itsekeskeinen ja epävarma, tylsä tyyppi?

Kyllä mä saan baareista seuraa aina jos sinne yksin vaan eksyn. Tai siis ilman miestä.

No mitä sä sitten teet? Jos mä nyt olen niin itsekeskeinen ja tylsä, niin munhan pitäisi saada mies koukkuun jo aika nopeesti ennen kuin luonteeni paljastuu. Mikä on nopein keino saada mies houkuteltua mukaan? Ja tietenkin niin et joudun puhumaan mahdollisimman vähän ;)

No mitä sä sitten teet? Jos mä nyt olen niin itsekeskeinen ja tylsä, niin munhan pitäisi saada mies koukkuun jo aika nopeesti ennen kuin luonteeni paljastuu. Mikä on nopein keino saada mies houkuteltua mukaan? Ja tietenkin niin et joudun puhumaan mahdollisimman vähän ;)

Laita kyltti kaulaan: hyvä pilu hinta 10 euro.

Tienaat samalla.