En pysty hyväksymään ulkonäköäni.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ongelmani on eräs kohta kasvoissani, jota en vaan pysty hyväksymään. Tarkemmin sanottuna leukani. Mulla on tosi pieni leuka, minusta se on todella ruma. En ole muutenkaan aivan missin mitoissa, mutta muilta osin olen kyllä ihan sinut ulkonäköni kanssa. Leukaani olen kuitenkin suorastaan inhonnut niin kauan kuin muistan.. Ajattelen lähes aina kun tapaan uuden ihmisen, että mitähän hän ajattelee rumasta leuastani. Ikää on 25-vuotta, että eikös tässä iässä pitäisi olla jo suurimmat ulkonäkökompleksit kärsitty. Olen jopa ihan vakavasti harkinnut kauneusleikkausta.

Onko muita samantyyppisestä ongelmasta kärsiviä? Ja mitä mieltä olette kauneusleikkauksista noin ylipäänsä?

Mä olen aina ollut todella tyytymätön nenääni ja leukaani mutta silti en ikimaailmassa kävisi kauneusleikkauksessa.

muoks. koska loppujen lopuksi mä en olisi enää sama minä jos kävisin leikkauksessa.. Tuntuisi jotenkin vieraalta ajatukselta.
En kai sitten vihaa noita piirteitäni tarpeeksi tai jotain, kun silti niistäkin huolimatta rakastan itseäni :D

Ajatteleppas niin, että se on vaan leuka.

Mulla on semmonen kompleksi, että mun pää on aika pieni, oikeestikin, ajattelen aina, että huomio muka kiinnittyy siihen. ja sitten mulla on ulospäin törröttävät etuhampaat, niitäkin varmaan kaikki katsoo. Ja kapeat huulet.

Tiekkö, ei muut kato sua sillä tavalla, että tuijottelis vaan sun leukaas.

Minä menisin kauneusleikkaukseen, jos ulkonäössäni jokin asia noin pahasti haittaisi jokapäiväistä elämääni. Mielestäni ei ole mitään pahaa korjata itseään, mutta valitettavan moni sit leikkelee koko nassunsa ja kroppansa ihan piloille ja se ei enää ole kaunista.

Miulla vähän samaa ongelmaa, mutta vielä leukaakin isompi ongelma on nenä..sen vosiin vaihtaa millon vaan. Tuossa tosin on rahan lisäksi se ongelma että pelkäisin että se sattuu ihan hemmetisti..kun kattoo noita jotain kauneusohjelmia, missä ne ensin murtaa nenän ja alkaa sitten oikomaan/parantelemaan niin hyrr.. :x :/ :(

Minä ehkä ensimmäisenä painelisin hyvän meikkaajan/kosmetologin ja kampaajan pakeille.
Kauneusleikkaus on kuitenkin peruuttamaton operaatio, jättää arvet, ja voi mennä pieleen. Sille ei sitten enää voikaan yhtään mitään, paitsi ehkä kalliin korjausoperaation, mikä voi sekin pilata kasvot paremman kerran.

Hyvällä meikillä ja oikealla kampauksella voit saada huomion pois leuastasi tai korostaa sen hyviä puolia. Minä uskon että sinä olet oikeasti kaunis :flower: ...mutta ymmärrän kyllä myös sen, jos joku kohta (varsinkin kasvoissa) häiritsee, kyllähän sille haluaa jotain tehdä, ja siitä tulee herkästi myös pakkomielle, kun useimmat meistä kuitenkin katsoo peiliin joka päivä.

Vielä nyt tällainen vertailujuttu, elikkäs Jennifer Anistonillahan on ihan järjettömän kokoinen leuka. Kuka sellaista on edes huomannut?!?

jennifer_aniston_2.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Minä ehkä ensimmäisenä painelisin hyvän meikkaajan/kosmetologin ja kampaajan pakeille.
Kauneusleikkaus on kuitenkin peruuttamaton operaatio, jättää arvet, ja voi mennä pieleen. Sille ei sitten enää voikaan yhtään mitään, paitsi ehkä kalliin korjausoperaation, mikä voi sekin pilata kasvot paremman kerran.

Hyvällä meikillä ja oikealla kampauksella voit saada huomion pois leuastasi tai korostaa sen hyviä puolia. Minä uskon että sinä olet oikeasti kaunis :flower: ...mutta ymmärrän kyllä myös sen, jos joku kohta (varsinkin kasvoissa) häiritsee, kyllähän sille haluaa jotain tehdä, ja siitä tulee herkästi myös pakkomielle, kun useimmat meistä kuitenkin katsoo peiliin joka päivä.

samaa kannatan.

Yhteistyössä