En ota selkoa yhdestä miehestä. Tulkitkaa mun kaa ajankuluks mitä ajatuksia teillä herää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehet on outoja!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yksi mikä on varma, tällä palstalla miehen käytöksestä tehdyt analyysit menevät lähes sataprosenttisesti päin seiniä.

Ai miksi? No siksi, kun analysoijat ovat pääosin naisia jotka perustavat analyysinsä naisen tekemään kuvaukseen.

Jos mies ei osaa puhua suoraan, puhu sinä suoraan ja ota asioista selvää ja tarvittaessa ohjat käsiisi, nyt eletään vuotta 2014 ja nainenkin VOI olla aktiivinen eikä aina odottaa perse homeessa että jotain tapahtuu ja prinssi tulee ja kaappaa ratsunsa selkään ja ratsastatte yhdessä kohti auringonlaskua. On aivan täysin turhaa vehdata ja odottaa ja spekuloida ja kysellä mielipiteitä anonyymiltä idioottien, trollien, mielenhäiriöisten ja turhautuneiden kotiäitien kansoittamalta palstalta.

Jos sulla on yks yhteinen yön ton tyypin kanssa takana (?), mikset vaan rohkeasti sano, miltä susta tuntuu?
Pystytte muutenkin keskustelemaan. Jos kaikki kaatuu tuohon, niin sen on sitten tarkoituskin kaatua.
Voit tuetysti kokeilla kertoa, että sinusta on joku mies kiinnostunut, mutta, kun haluaisit selvittää hänen kanssaan, mitä teillä on.
Sydämensä tuollaisella soutamisella ja huopaamiselka rikkoo.

Ei se ota, jos ei annakkaan. Tsemppiä! :)

Olette kumpikin nössöjä, kumpikaan ei uskalla torjutuksi tulemisen pelossa kertoa oikeasti toiveistaan edetä suhteeksi asti. Sen sijaan heitätte säälittävää teiniläppää, ettei muka kumpaakaan kiinnosta suhde. Jos kumpikin jankkaa "ettei halua suhdetta" niin miten vitussa tilanne voisi suhteeksi edetäkään?

Sun täytyisi kerätä rohkeutta ja kertoa kiinnostuksestaan vakavampaankin seurusteluun. Tosin, voi se poika vetää asian peloissaan puihin vaikka sitäkin kiinnostaisi. Jos se ei siipien palamisen vuoksi uskalla antautua suhteeseen niin minkäs sille voi? Sitten moinen kundi kannattaa unohtaa...

Jos mies ei osaa puhua suoraan, puhu sinä suoraan ja ota asioista selvää ja tarvittaessa ohjat käsiisi, nyt eletään vuotta 2014 ja nainenkin VOI olla aktiivinen eikä aina odottaa perse homeessa että jotain tapahtuu ja prinssi tulee ja kaappaa ratsunsa selkään ja ratsastatte yhdessä kohti auringonlaskua.

Näin. Ihme jahkailua.
Mä aikanaan tapasin miehen joka ei osannut sanoa juuta eikä jaata. Pistin sen sitten sanallisesti selkä seinää vasten ja kun ei osannut vieläkään ottaa kantaa mitä haluaa, ilmoitin että juttu loppui tähän.
Samana iltana se itse lähestyi mua ja nyt ollaan naimisissakin oltu jo jonkin aikaa. Välillä pitää vähän ravistella ja sanoa asiat suoraan.

niin haluan nyt tähdentää että mä en ole tätä puoltatoista vuotta istunut kotona miehen viestejä odotellen.. on mulla ollu miehiä ja sutinoita ja tapailuitakin ja ihan olen elänyt elämääni niinkun eläisin ilman tän miehen viestittelyäkin.. :)
jotenkin vaan tuntuu hassulta et toi puoltoista vuotta on aika pitkä aika roikkua jossain ihmisessä joka ei tippaakaan kiinnosta, kummankin kantilta ajateltuna..
ja ihan yli kolmekymppisiä molemmat, vaikkei sillä mun mielestä ole mitään merkitystä :)

Tuota noin, olet siis pyörinyt yhdessä sun toisessa sängyssä? Pieni kaupunki, miehen pitää olla sinusta kiinnostunut, mutta itse pörräät siellä sun täällä?

Tuota noin, olet siis pyörinyt yhdessä sun toisessa sängyssä? Pieni kaupunki, miehen pitää olla sinusta kiinnostunut, mutta itse pörräät siellä sun täällä?

En mä noin ole sanonut.

Kauheen negatiivis-sävytteisiä osa viesteistä. Eri mieltä saa olla, mutta eikö vois vaan keskustella ilman että joku on nössö ja toinen on muuten vaan idiootti ja saamaton ym.haukkumiset jättää pois :)

ei tapailla. sekin tekee tästä niin outoa. yksi yhteinen yö takana viime kesänä.
mä päätin viime syksynä että en ota mieheen mitään yhteyttä ja annan jutun olla, mut sieltä pukkas viestiä ja puhelua ja oli huolissaan kun musta ei kuulunut. sanoin et en tiedä mitä tästä ajattelen ja taas se sai mut ylipuhuttua jotenkin et kaikki on ok. meistä kumpikin heittää semmosta typerää "ei ikinä parisuhdetta eikä naimisiin"-paskaläppää, mut äääh. en mä tajua tätä kuviota. en.
tää mies kysy multa toissapäivänä et oonko maisemissa lauantaina. et jos vaikka kävis vahinko ja nähtäis. ja sovittiin et nähdään jos ollaan ees samassa kaupungissa. tosi ristiriitaset fiilikset.
en oo mitenkään huippurakastunu enkä mä mitenkään miljooniks palasiks menis jos meidän yhteydenpito nyt loppuis, mut johtuu siitä et oon koko ajan "himmaillu" tunteitani ja ajatellu järkevästi..

Oletko itse koskaan ehdottanut että nyt tavataan?

En mä noin ole sanonut.

Kauheen negatiivis-sävytteisiä osa viesteistä. Eri mieltä saa olla, mutta eikö vois vaan keskustella ilman että joku on nössö ja toinen on muuten vaan idiootti ja saamaton ym.haukkumiset jättää pois :)

Itse kerroi että sinulla on ollut miehiä, sutinoita ja tapailuja samaan aikaan kun olet viestitellyt syvällisiä tämän tuttusi kanssa.

Entä tällainen tilanne? Vuosia kestänyt ystävyydeltä vaikuttanut viestittely mieheltä, joka on varattu? Pitääkö hän minua varalla, jos sattuu eroamaan? Ehdotin tapaamisia kun en vielä tiennyt että hän onkin varattu, mies ei "ehtinyt" tapaamaan. Tarkoittaako se, että hän on kiinnostunut minusta? Itse olen kiinnostunut ystävyydestä, ja ihmettelen miksi ei voida tavata.

Itse kerroi että sinulla on ollut miehiä, sutinoita ja tapailuja samaan aikaan kun olet viestitellyt syvällisiä tämän tuttusi kanssa.

niin kerroin. mutta en sanonu pyörineeni muissa sängyissä. no, jokatapauksessa sekä minä, että tämä mies on eletty kumpikin tahoillamme omia elämiämme, mutta jollain tapaa vaan kuulutaan toistemme elämiin. tiedetään toisistamme lähes kaikki, jaetaan paljon iloja ja suruja, viestittely on molemminpuoleista, välillä aika rohkeeta ja välillä arkista. mutta kuten jossain ketjun alkupäässä sanoin, niin tarvii taas nostaa kissa pöydälle. saatais aikataulut vaan rukattua pian niin et kumpikin ehtis näkemään :)
mä en odota mitään älyttömyyksiä ja olen varautunut pelkkään ystävyyteen/kaveruuteenkin. olen avoin tulevaisuudelle.
halusin herättää keskustelua ja kuulla ulkopuolisten ihmisten mielipiteitä ja niitä sain, kiitos niistä :)

Mitä ilmeisimmin nykytilanne on miehelle OK mutta sinulle ei, kun kerran sinua vaivaa noin paljon se, mitä mies mahtaa ajatella. Kuulostaapa tutulta. Neuvoni tilanteessa etenemiseen on seuraavankainen: Sen sijaan, että pähkäilisit, mitä mies haluaa, selvitä ensin itsellesi, mitä itse haluat miehestä ja vie sitten asoita siihen suuntaan/kerro se hänelle suoraan. Mies joko haluaa samaa kuin sinä tai sitten ei. Simple as that.

Yhteistyössä