Tässä sekasyöjäperheen äiti! Mä olen kans yrittänyt opetella soijarouheen käyttöä ihan kolmesta syystä; ruokaa keventääkseni, kauppalaskua pienentääkseni ja myös hieman "maailmaa pelastaakseni". Ensin laitoin soijarouhetta jauhelihan sekaan - mies ei huomannut mitään. Sitten lisäsin ja lisäsin ja lopulta tein lasagnea pelkästä soijarouheesta - kelpasi! Nykyään soijarouheesta valmistettu lasagne on yksi vakioruoistamme. Siinä se maku peittyy hyvin sinne juustokastikkeen ja tomaattien maun sekaan. Suosittelen! Olen kans yrittänyt etsiä uusia tapoja käyttää soijarouhetta ja kerran tein chili con soyaa eli siis niinkuin chili con carnea, mutta soijasta. Se oli kans hyvää ja upposi tuolle raavaalle ukollekin. Mielelläni kans kuulisin uusia reseptejä!
Mä teen kaikenlaisia "jauheliharuokia", laitan vaan soijarouhetta jauhelihan tilalle. Suosikkini on makaronilaatikko jossa on soijarouhetta. Soijarouhetta ei kannata laittaa liikaa, minusta se maistuu silloin todella tunkkaselle jota sitä on todella paljon jossain ruoassa. Ja maustaa sitä pitää todella runsaasti.