A
"AnneK"
Vieras
Joku vika sosiaalisissa taidoissani on, sillä tajusin tässä, kuinka vähän oikeastaan puhun ja olen aina puhunut muille ihmisille. Siis jopa vanhemmilleni ja sisaruksilleni. Olen kyllä heidän seurassaan, ja vastaan, kun minulta kysytään jotain, mutta jotenkin vaan en osaa aloittaa tai jatkaa juttua samasta asiasta tai siirtyä seuraavaan puheenaiheeseen sillälailla luontevasti. Jotenkin vain onnistun hyppäämään aiheesta toiseen niin, että muut eivät pysy mukana jutuissa.
En vain keksi mitään sanottavaa. Olen aika lailla vieraantunut sisaruksistani ja vanhemmistani ja jotenkin tuntuu sitten harvoin tavatessa hölmöltä ruveta kyselemään tai kertomaan mitään sen henkilökohtasempia ja/tai syvällisempiä juttujakaan, kun ei niistä muutenkaan puhuta keskenämme Ja ne peruskuulumiset on vaihdettu jo heti nähdessä.
En vain keksi mitään sanottavaa. Olen aika lailla vieraantunut sisaruksistani ja vanhemmistani ja jotenkin tuntuu sitten harvoin tavatessa hölmöltä ruveta kyselemään tai kertomaan mitään sen henkilökohtasempia ja/tai syvällisempiä juttujakaan, kun ei niistä muutenkaan puhuta keskenämme Ja ne peruskuulumiset on vaihdettu jo heti nähdessä.