V
Vink
Vieras
Olen ajatellut, että vauva kasvaisi syksyn aikana niin, että äpakkauksen haalari olisi sopiva talveksi. Äsken kokeilin sitä vauvan päälle ja oli hihat ja puntit käännettyinä varmaan lähemmäs 15 kuin 10 cm tyhjää sormenpäistä hihansuihin ja lahkeisiin. muutenkin näytti tosi isolta vielä. vanuhaalari näytti loppukesästä tolkuttoman isolta ja ostin syksyksi pienemmän vastaavan mutta ollaan kuitenkin käytetty tuota äpakkauksen vanuhaslaria kun ostamani jäikin muutaman käyttökerran jälkeen pieneksi ja pakkauksen haalari on ollut juuri sopiva.
Nyt käytetään muissa vaatteissa kokoa 74 cm ja toppahaalari on lapun mukaan 68-74 cm mutta niin ison oloinen vielä. Toisaalta saattaa mennä vielä aikaa ennen kun toppapukua tarvitsee mutta voihan olka, että tarvitsisikin jo aikaisemmin. Miten tämä on näin hankalaa :/
Päättäkää minun puolesta kun en tiedä mitä tekisi
rahaa ei niin paljoa ole, että turhaan viitsisin ostaa uutta haalaria mutta pitäähän se olla sopivat ulkovaatteet.
Nyt käytetään muissa vaatteissa kokoa 74 cm ja toppahaalari on lapun mukaan 68-74 cm mutta niin ison oloinen vielä. Toisaalta saattaa mennä vielä aikaa ennen kun toppapukua tarvitsee mutta voihan olka, että tarvitsisikin jo aikaisemmin. Miten tämä on näin hankalaa :/
Päättäkää minun puolesta kun en tiedä mitä tekisi