En osaa päättää ja kiire tulee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Promoottori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Promoottori

Vieras
Viikonloppuna on tulossa sellainen tapahtuma johon minut on kutsuttu.Vähän kuin Promohommia,jaetaan mainoksia ja pidetään hauskaa :)
Mies ei pidä ajatuksesta koska kyseessä on Autotapahtuma ja paikallahan on Hyvin paljon miehiä.
En oikeastaan osaa päättää menenkö.Toisaalta haluaisin kunnioittaa miestäni sen verran että en mene tapahtumaan koska kuitenkin meidän tarkoitus on olla silmän iloksi miehille niin kuin naisille.Mutta sitten taas olen niin pitkään haaveillut tälläisestä.Olen sellainen ihminen että haluan tuoda itseäni esille.En tarkoita että tyrkytän itseäni muille miehille vaan siis muuten esille.Nyt olisi niin passeli ajankohtakin kun vapaa viikonloppu lapsista jne..
Mitä tekisitte minun housuissani:/

Jos et jossain biksuissa roiku ja tankotanssia esitä, niin mikä ongelma sun ukolles? Mun kaverilla samanlainen ukko; kaveri ois saanu hyvän työn assarina yhessä firmassa, muttei sitten voinut ottaa sitä, kun hänen miehensä oli niin sitä vastaan. On nyt pikaruokapaikassa töissä, vaikka koulutus paljon vaativampaan hommaan. Ja joutunee lopettamaan sielläkin, kun mies huolissaan vaimonsa palvellessa miesasiakkaitakin "Syöttekö täällä vai otatteko mukaan?" Voi kun tajuais jättää sen kusipään.

Yhteistyössä