M "mielipide" Vieras 21.03.2011 #2 Hilja saa varmasti kuulla enemmän pelleilyä nimellään. Joten, jos sitä haluaa välttää, niin siinä tapauksessa Pihla.
Hilja saa varmasti kuulla enemmän pelleilyä nimellään. Joten, jos sitä haluaa välttää, niin siinä tapauksessa Pihla.
V "vieras" Vieras 21.03.2011 #3 Molemmat on kivoja nimiä. Mä varmaan kallistuisin Hiljaan, koska kuulostaa harvinaisemmalta nimeltä tässä ikäpolvessa.
Molemmat on kivoja nimiä. Mä varmaan kallistuisin Hiljaan, koska kuulostaa harvinaisemmalta nimeltä tässä ikäpolvessa.
V vv Vieras 21.03.2011 #7 Kauniita nimiä molemmat. Itse valitsisin näistä Hiljan. Toinen nimi ja sukunimi tietenkin vaikuttais ehkä vähän valintaan.
Kauniita nimiä molemmat. Itse valitsisin näistä Hiljan. Toinen nimi ja sukunimi tietenkin vaikuttais ehkä vähän valintaan.
V "vieras" Vieras 21.03.2011 #8 Ennen tykkäsin Pihla -nimestä, mutta nyt se on jo niin yleinen. Laittaisin siis Hiljan. Kaunis vanha nimi =)
Ennen tykkäsin Pihla -nimestä, mutta nyt se on jo niin yleinen. Laittaisin siis Hiljan. Kaunis vanha nimi =)
V "vieras" Vieras 21.03.2011 #9 Minusta ihania nimiä kummatkin. Minulle tyttö tulossa toukokuussa ja nimeksi ehkäpä: Hilda Sylvia