Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Tekisin pystyraitaisen kapan.
Teillä on muuten todella kaunis tapetti tuossa keittiössä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle tuli myös heti mieleen että miksei yksivärisiä verhoja? itse en pidä siitä kun sekotellaan ruutua ja raitaa.. värin puolesta kyllä kävisi, mutten tykkää sekoittelustayksinkertainen tyylikkäämpää. mutta ilmeisesti tuosta kankaasta ne verhot olet tekemässä, niin ehdottomasti pystyraitaa..
Alkuperäinen kirjoittaja YÄK:kamalaa kun raitaa ja ruutua sekoitetaan.olisit ottanut yksivärisen
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:No jos mä nyt tekisin sen pystyraita kapan, niin mikäs olis paras korkeus?
Alkuperäinen kirjoittaja Coon:Itse laittaisin pitkät sivuverhot, luonnonvalkoiset. Tulee mielestäni liikaa ruutua, pystyä, vaakaa, raitaa jos laitat ehdottamasi kankaan. Vaaleat verhot antaisi kivasti raikkautta ja olisi samaa sarjaa pöytäliinan kanssa. Myös huonekorkeus "kasvaisi" pitkillä, täysimittaisilla verhoilla.
Ammatikseni sisustan ihmisten koteja, niin vähemmän ja hillitymmin on aina tyylikäämpi ja selkeämpi.