En osaa kävellä enää ? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dsteter
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dsteter

Vieras
Siis mitä tää meinaa. Aina kun menen yksin lenkille kävelytielle, missä menee ohi paljon autoja,
niin en pysty käveleen kunnolla. Jalat menee ihan lötköks ja tuntuu etten voi ohjata itseäni. Kerrankin kun yks tuttu sanoi, kun kävelin häntä vastaan että "ootsä kännis kun kävelet mihin sattuun"
Sama juttu jos oon kaupas yksin
niin tulee taas sellanen ettei pysyis pystyssä.

Näin ei tapahtu jos olen lenkillä kaverini tai lasten kanssa.

Taa alkaa jo häirihtee elämää :/

[QUOTE="harmaa";26779805]lievää paniikkihäiriötä joka vaikuttaa tasapainoon[/QUOTE]

Epäilin samaa.. koska nimenomaa tää toistuu vain kun olen yksin. Muiden seurassa olen "normaali"..
En vaan jaksais taas alkaa lääkkeitä syömään :/

Taas lääkkeitä...onko sulla ollu aikasemmin joku paniikkihäiriö tai joku vastaava

7 vuotta sitten mutta se oli erilaista kuin tämä. Tarkoitan et sillon ahdisti ja en saanu henkeä välillä ja nyt sitte tämä kävely ja muutenkin kaupassa asiointi on alkanut tökkimään. :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::/. Sori kirjotusvirheet. Näppäimet ei meinaa toimia :/

Alkuperäinen kirjoittaja Koklaas tätä;26779925:
Kuuntele korvanapeista musiikkia mp3 soittimesta tai kännystä. Se vie ajatukset muualle ja voi auttaa juuri tuohon paniikkihäiriöön kun on yksin liikenteessä.

Kuunneltu on :D eilenkin väänsin volymit täysille ja yritin keskittyä johkin muuhun mutta ei....het ku auto tulee vastaan niin jalat menee sekasin, ehkä aattelen vaan liikaa :/

Mua ärsyttää se kun ihmiset möllöttää autoista, ni tuntuu sille että mihin tässä nyt ite kattoo. Itekki käytän mp3-soitinta, ja kuvittelen jotain muuta. Jos rupee miettii miten kävelee, ni saattaa se sit mennä vaikeemmaks.
Mullaki takana ahdistusta yms, mut lääkkeitä en aatellu enää rueta syömään. Niistä on vaan haittaa.

Mua ärsyttää se kun ihmiset möllöttää autoista, ni tuntuu sille että mihin tässä nyt ite kattoo. Itekki käytän mp3-soitinta, ja kuvittelen jotain muuta. Jos rupee miettii miten kävelee, ni saattaa se sit mennä vaikeemmaks.
Mullaki takana ahdistusta yms, mut lääkkeitä en aatellu enää rueta syömään. Niistä on vaan haittaa.

Mukavaa etten oo ainut joka aattelee näin.Mä just alan aattelee sitä miten nyt kävelen ku noi vahtaa tuolta autoista niin sitte justiin alan kävelee miten sattuu. Lääkkeitä en kans halua syödä ja auttaako ne edes välttämättä.

Kerran pyöräillessä mua päin törmäsi tämän pikkukylän kierosilmänen ukko ja tiuskas mulle, että kattosit vähän mihin ajat!
Minä siihen:
- Ajasit sinäkin prkl sinne, mihin katot!

Kuunneltu on :D eilenkin väänsin volymit täysille ja yritin keskittyä johkin muuhun mutta ei....het ku auto tulee vastaan niin jalat menee sekasin, ehkä aattelen vaan liikaa :/

Ihan tämmöinen välihuomautus, josta ei taida olla sinulle varsinaisesti mitään hyötyä, mutta minulla musiikinkuuntelu kovalla haittaa tasapainoa kävellessä ja lenkillä.

Mukavaa etten oo ainut joka aattelee näin.Mä just alan aattelee sitä miten nyt kävelen ku noi vahtaa tuolta autoista niin sitte justiin alan kävelee miten sattuu. Lääkkeitä en kans halua syödä ja auttaako ne edes välttämättä.

Joo et oo ainut. Jotenki sitä rupee tarkkailee itteesä, ja tulee sellanen vaikee olo. Joku vois sanoo että kuvittelee vaan, mut kyllähän sen ite huomaa. Pitäs ihmisille jo pienenä opettaa ettei ihmisiä saa tuijottaa.
Ite oon syöny nuorempana masennusta/ahdistus lääkkeitä mitä olivatkaa. Ei ne mulla auttanu, haittaa oli vaan.

voi olla ettei siitä kovan musiikin kuuntelusta oo hyötyä. luulin vaan että se auttais mutta eipä auttanu kävelyyn :D Muutama viikko sitte olin illalla lenkillä ja mopoauto meni ohi ja piipitteli siellä. Noo ei menny kauaa ku se lähti perään seuraamaan ja pistin äkkiä juoksus ja nopeasti juoksin kotiin. Ne vielä ajo kotini vierestä .. onneks ei kerenny näkee minne taloon´menin..