En opi millään juomaan kahvia...

  • Viestiketjun aloittaja nainen 35 v
  • Ensimmäinen viesti
nainen 35 v
Se vaan maistuu niin pahalta ja siitä tulee huono olo...
Oon yrittänyt opetella juomaan, kun niin usein kylässä tarjotaan.
Tänä aamuna keitin toisen tai kolmannen kerran elämässäni itselleni kahvia ja pahaa oli edelleen... :(
 
No miks pitäis opetella? Kyllä kai useimmissa paikoissa teetäkin saa? Tai vaikka mehua. Mä inhoan kahvia ja juon sitten teetä tai vaikka vettä, jos ei muuta ole tarjolla. Kahvi tuoksuu ihanalta, en vaan voi tajuta, miten se voi sit maistua niin kauheelta :x
 
nainen 35 v
Siks haluaisin pystyä juomaan, kun se kuuluu niihin sosiaalisiin tilanteisiin... Lisäks oon lukenut, että kiihdyttää aineenvaihduntaa tms. Että olisi ihan terveellistä juoda jonkun verran.
Kyllä minäkin tykkään esim. kahvijugurtista tai kahvijäätelöstä, mut kahvi itsessään ei meinaa mennä alas.
 
pyh
Mä en opi millään polttamaan tupakkaa.
Se vaan maistuu niin pahalta ja siitä tulee huono olo...
Oon yrittänyt opetella polttamaan, kun se kuuluu usein sosiaalisiin tilanteisiin.
Tänä aamuna poltin toisen tai kolmannen kerran elämässäni ja pahaa oli edelleen...
 
essip
Mäkin inhoan kahvia, enkä edes yritä opetella juomaan sitä. Siitä tulee vaan riippuvaiseksi ja lukeutuisi niiden ihmisten joukkoon, joilla päätä särkee ku ei oo saanu tarpeeksi kahvia päivän mittaan.
 
Täällä yks kohtalotoveri, en oo ikinä oppinut kahvinjuojaksi vaikka joskus oikein koitinkin opetella kun se helpottais elämää monessa tilanteessa. Nyt kun vanha mammani on kuollut niin en edes enää yritä, mamman luona oli aina pakko juoda (puolet kupista kermaa :D) kun hän ei vaan voinut tajuta että joku voi olla pitämättä kahvista ja aina sitä keitti.
Viidettä lasta kun odotin niin join kahvia enemmän kuin ikinä, varmaan 4-5 kuppia viikossa töissä... Aika hassu raskausajan himo.
 
"vieras"
Minä ne edes yritä opetella ja ikä alkaa viittäkymppiä lähestyä. Saavat muut ihan rauhassa ihmetellä, juon vaikka kylmää vettä mieluummin. Nykyään riittää rohkeutta ja pokkaa sanoa, etten juo, ettei tarvitse enää yrittää tunkea kuppia puolilleen sokeria ja sitten maitoa tai mahdollisimman paljon ja yrittää saada siitä edes pikkaisen alas. Usein on lähes täysi kuppi jäänyt jäljelle.
 
vierailija
Joo, eikai se ihme ole jos on paskan makuista, kun oot kahvis vääntäny vehnäjauhoista :D, öö eiks ne ennemmin kahvinpuruista tehdä? :D
 

Yhteistyössä