En oo ikinä tämmöstä ennen kysynyt...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pix

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
3 692
0
36
Mun tarttis päästä kamalasta määrästä tavaraa eroon, ja pitää varmaan kirppikselle viedä, kun en nyt jaksais tota huuto.nettiä...
MUTTA!

Mitä kehtaa pyytää (hintahaitaria pikkusen)
-cd-levyistä
-kirjoista
-vanhoista lehdistä (trendi, kuntoplus, national geographic ym)

En oo tommosia meinaan ennen kirppiksellä myynyt, enkä ostanutkaan ikuna.
 
No kannattaisko lehtiä laittaa nipuiksi, vaikka koko National Geographicin vuosikerta tms?


Miten ihmisellä voi olla näin paljon tavaraa, vaikka ei edes tule säilöttyä mitään "turhaa" :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ostan mieluummin yksittäisiä lehtiä kuin jotain lehtinippua, josta ei päältäpäin näe onko siellä välissä jotain kiinnostavaa aihetta.


Aaaa, joo niin tietysti. Enpäs tota ajatellut.
Ei kai auta kuin käydä hommiin sitten vaan ja hinnoitella :|
 

Yhteistyössä