En olis uskonu ikinä et meen naimisiin mut kirkko on nyt varattu :) :) :) (turhaa hehkutusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sone"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sone"

Vieras
Koko kulunut vuosi oli äärimmäisen rankka, menetyksiä ja sairauksia ja vaikka mitä, nyt on pakko uskoa että ensivuodelle on luvassa hyviä ja onnellisia asioita! Mies kysäsi tossa yks päivä et mitä meinasin tehdä heinäkuun viimisenä päivänä et onko jotain menoja! Mie sit hölmönä et ei oo ja mies sanoi et hyvä, mennään sit naimisiin!! Mie olin siinä uskossa ollu jo monta vuotta että eletään avoliitossa lopun ikää. Häiden jälkeen toivotaan josko meille se kolmas lapsi vielä tulisi... :)

Kyllä se aurinko paistaa välillä risukasaankin!!!

Onnea! :D
Mua myös eilen mies kosaisi (ja jo oli aikakin kun tässä on seitsemän vuotta oltu yhdessä ja kolme yhteistä lasta!). On se ihmeellistä! Ja vuoden päästä tähän aikaan sitä ollaan jo Rouvia! B)

Mua myös eilen mies kosaisi (ja jo oli aikakin kun tässä on seitsemän vuotta oltu yhdessä ja kolme yhteistä lasta!). On se ihmeellistä! Ja vuoden päästä tähän aikaan sitä ollaan jo Rouvia! B)

Meille tulee tänään 5 vuotta virallista yhdessäoloa :) Oudointa on kyllä se sukunimen vaihdos, mitenhän sitä osaa luopua asiasta mikä on ollut itsellä 27 vuotta. :0 Kai siihen tottuu. Olen aina ajatellut että en vaihda sukunimeä jos joskus menisin naimisiin mutta nyt kuitenkin minun ja tyttöjen sukunimet vaihtuu yhteisestä päätöksestä. :)

Onnea teillekin :) :)

Meille tulee tänään 5 vuotta virallista yhdessäoloa :) Oudointa on kyllä se sukunimen vaihdos, mitenhän sitä osaa luopua asiasta mikä on ollut itsellä 27 vuotta. :0 Kai siihen tottuu. Olen aina ajatellut että en vaihda sukunimeä jos joskus menisin naimisiin mutta nyt kuitenkin minun ja tyttöjen sukunimet vaihtuu yhteisestä päätöksestä. :)

Yhteistyössä