vieras
Menisi varmaan kitalaki ja kieli "rikki" kun noita söisi..Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Menisi varmaan kitalaki ja kieli "rikki" kun noita söisi..Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Onko noissa sisällä salmiakkijauhetta tms?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Lidlin crazy frogsAlkuperäinen kirjoittaja heh:mistä ihmeen sammakoista on kyse?
ONAlkuperäinen kirjoittaja Mää:Onko noissa sisällä salmiakkijauhetta tms?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Lidlin crazy frogsAlkuperäinen kirjoittaja heh:mistä ihmeen sammakoista on kyse?
Niitä kyllä pitää popsia koko ajan kun aloittaaAlkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:Eli kannattaa pidättäytyä viinirypäleissä joita mä oon kohta napsinut rasiallisen
No,jos joskus muistatAlkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:No en :ashamed: Mun on pitänyt tehdä monta kertaa tunnukset, mut sit on tullut jotain muuta ja ne on unohtunu. Jospa mä sen huomen muistaisin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ap ottanut mihinkään pinseriyhdistykseen yhteyttä?
Tää on muuten totta... Ja viel niitä missä ei siemeniä, ne menee tosi nopsaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niitä kyllä pitää popsia koko ajan kun aloittaaAlkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:Eli kannattaa pidättäytyä viinirypäleissä joita mä oon kohta napsinut rasiallisen
Juu enköhän Pitää pistää muistutus huomiselleAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No,jos joskus muistatAlkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:No en :ashamed: Mun on pitänyt tehdä monta kertaa tunnukset, mut sit on tullut jotain muuta ja ne on unohtunu. Jospa mä sen huomen muistaisin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ap ottanut mihinkään pinseriyhdistykseen yhteyttä?
No sit vois ostaakin sammakoita...että tietää mistä puhutaanAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:ONAlkuperäinen kirjoittaja Mää:Onko noissa sisällä salmiakkijauhetta tms?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Lidlin crazy frogsAlkuperäinen kirjoittaja heh:mistä ihmeen sammakoista on kyse?