En ole tekemisissä kenenkään sukulaisen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kaikki he yököttävät minua jostain syystä. Sisarukset, vanhemmat ja muut. Myös lapsien isä ja hänen siskonsa perheineen ja vanhemmat.

Äitini, jota en ole nähnyt muutamaan vuoteen luulee, että viimestään lapsien rippijuhlissa hän näkee minut. En todellakaan aio järjestää mitään vitun rippijuhlia, varsinkaan sellaisia mihin sukulaiset ovat tervetulleita. Olen menossa naimisiin, heillä ei ole mitään tietoa, että minulla on edes mies. Toivon vaan, että lapset eivät kerro asioitani heille.

Mielestäni entinen perheeni pilasi lapsuuteni ja nuoruuteni. Ovat myös tyhmiä ja yksinkertaisia. No isäni ei ole, ja hän on ihan ok, mutta emme rakasta toisiamme. Se on äitini vika, joka ajoi isän luotani pois useaksi vuodeksi, emme löytäneet tämän jälkeen enää yhteistä säveltä. Minun on hirveän vaikea uskoa, että sisarukseni olisivat minulle oikeasti biologista sukua. Niin helvetin erinäköisiä yksinkertaisia reppanoita he ovat.

Voitte tietenkin keskittyä vaan haukkumaan minua, haukuinhan minä jo sukulaiseni. Totuus on kuitenkin se, että äitini ei huolehtinut minusta ja antoi ainoastaan turvattoman lapsuuden/nuoruuden. Isäni antoi periksi liian äkkiä, eikä ottanut selville minkälaisissa oloissa jouduimme elämään.

Sisarukseni haukkuivat minua ja pettivät luottamukseni monelle tavalla. Esimerkiksi yksi siskoni huorasi poikaystäväni kanssa. Yritti aina kaikkia miehiäni, ja exiäni. Myönnän, että kerran kiehahti, että latasin siskoa turpaan ihan kunnolla. Kun näin hänet viimeksi, tuli sama tunne taas, että haluan läjäyttää tuota rumaa naamaa. Sitten tajusin, etten voi olla tekemisissä hänenkään kanssaan, koska saa aikaan tuollaisia tuntemuksia. En kuitenkaan muuten ole yhtään väkivaltainen ihminen.

Mutta helvetin vihainen ole aina välillä, mutta eiköhän se tästä tasaannu kun saan nuo hirveät ihmiset mielestäni pois. Ehkä he tajuavat pian, ettei minuun kannata ottaa yhteyttä. Kun muutan tästä, pidän huolen etteivät he saa uutta osoitettani tietoonsa, numeron aion vaihtaa myös.

Järjestä kuitenkin ne rippijuhlat. Lapselle ne ovat tärkeitä, älä kutsu sukua.
Ei veri ole vettä sakeampaa, mielestäni on todella lyhytnäköistä ja typerää yllä pitää ihmissuhteita jotka hajottavat. Kaikki eivät ole kykeneviä vanhemmiksi ja kuulostaa siltä että vanhempasi eivät olleet kykeneviä. Sinun vikasi se ei ole, vaan heidän. Sinun tehtäväsi on huolehtia itsestäsi ja lapsistasi. Sinulla non vastuu vain itsestäsi ja lapsistasi, muilla ei oikeasti ole mitään väliä. Sinun tehtäväsi on olla hyvä vanhempi itse -omille lapsillesi.

"alkup."
Järjestä kuitenkin ne rippijuhlat. Lapselle ne ovat tärkeitä, älä kutsu sukua.
Ei veri ole vettä sakeampaa, mielestäni on todella lyhytnäköistä ja typerää yllä pitää ihmissuhteita jotka hajottavat. Kaikki eivät ole kykeneviä vanhemmiksi ja kuulostaa siltä että vanhempasi eivät olleet kykeneviä. Sinun vikasi se ei ole, vaan heidän. Sinun tehtäväsi on huolehtia itsestäsi ja lapsistasi. Sinulla non vastuu vain itsestäsi ja lapsistasi, muilla ei oikeasti ole mitään väliä. Sinun tehtäväsi on olla hyvä vanhempi itse -omille lapsillesi.
Kirjoitit kyllä täyttä asiaa.

Ja nyt nautit häähömpötyksestä (vaikka itse asiassa vaikutat sellaiselta joka ei niin hömpötyksestä piiittaa). Sinulla on vain yksi elämä ja sinulla on oikeus elää se omilla ehdoillasi ja onnellisena. Sitä onnellista lapsuutta ei valitettavasti enää voi saada, mutta onnellinen aikuisuus kyllä. Ja lapsesi voivat saada onnellisen lapsuuden.

Yhteistyössä