V
"Vieras"
Vieras
Kaikki tänne heti ja nyt, kaikki on minun minun minun. Minä minä minä eikä kukaan muu. Jakaa ei osata, saatikka leikkiä toisten lasten tai edes aikuisten kanssa. Mihinkään lapsen tavaraan ei saa koskea koska "se on minun". Ja kun et saa tahtoasi läpi niin voi luoja mikä huuto konsertti alkaa. Vanhemmilta saa kaiken periksi, eikä yarvitse jakaa. Mutta kun kuvaan astuukin joku joka ei annakaan lapsen määrätä aina ja kaikessa on lapsen elämä hirveää.
Luoja paratkoon tuollainen lapsi vaatii hermoja.
Miksi niitä ainokaisia lapsiaan ei voisi opettaa yhdyskunta kelpoisiksi kansalaisiksi? Leikkimään ja jakamaan toisten kanssa. Opettaa ettei kaikki pompi heidän pillin mukaan?
En toki yleistä että kaikki yksi lapsiset perheet olisivat tälläisiä, mutta itse en ainakaan ole vielä tavannut yhtään joka ei olisi.
Luoja paratkoon tuollainen lapsi vaatii hermoja.
Miksi niitä ainokaisia lapsiaan ei voisi opettaa yhdyskunta kelpoisiksi kansalaisiksi? Leikkimään ja jakamaan toisten kanssa. Opettaa ettei kaikki pompi heidän pillin mukaan?
En toki yleistä että kaikki yksi lapsiset perheet olisivat tälläisiä, mutta itse en ainakaan ole vielä tavannut yhtään joka ei olisi.