En ole raskaana, mutta ihan kuin liikkeitä tuntuisi mahassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heheee??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heheee??

Vieras
Ihan sellasia pieniä hipasuja niinkuin ekat liikkeet. Onko muilla ollu tälläsiä haamuliikkeitä? Mulla on noin puol vuotta viimeisestä synnytyksestä.. Aika pelottavaa.. Aloin jo laskea että enkai ole raskaana. Mulla tosin ei ole menkkoja näkynyt imetyksestä johtuen ollenkaan joten tuskin tarvii oikeasti pelätä raskautta.

[QUOTE="vieras";29159476]Ai ei vai. Nimimerkillä synnytyksen jälkeen seuraava raskaus todettu viikolla 36.[/QUOTE]

Miten tämä on mahdollista? Oletko niin ylipainoinen, että vauvamahaa oli vaikea huomata?

Minulla oli toisen raskauden jälkeen noita haamupotkuja. En tiedä, oliko ne suolisto-oireita vai mitä, mutta ne loppui kun lopetin Cerazettet ja kuukautiset alkoi jälleen.

No mä olen varmistetusti raskaana ja ota nyt noista massun kuplista tms selvää, viikkoja tosin on 14 vasta mutta tää on mun kuudes lapsi että kaipa nuo jo liikkeitä on tai sitten pieruja. Kahden viikon päästä varmaan selvääkin selvempää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29159481:
Voi olla elohiiri....mutta mutta oletteko käyttänyt ehkäisyä...?

Joo, ollaan kondomia käytetty tasan sen yhden kerran kun ollaan seksiä harrastettu synnytyksen jälkeen. Että pienet on mahdollisuudetkin raskauteen.. :D

Jotenkin tästä ketjusta tulee mieleen vanha vitsi jossa nainen meni lääkäriin valittamaan outoja tuntemuksia ja turvotusta vatsassa. Lääkäri ylimalkaisesti vilkaisi ja totesi alentuvasti että "ilmavaivoja ne vain ovat". Yhdeksän kuukauden kuluttua sama nainen tuli lääkäriä kaupungilla vastaan kaksosvaunuja työntäen ja tokaisi lääkärille myrkyllisesti "noniin tohtori, tässä ne kaksi pierua nyt sitten ovat pitsimyssyt päässä."

Mulla oli varmaan vuoden synnytyksen jälkeen niitä haamuliikkeitä. Etenkin jos yritin lenkkeillä niin tuli oikein kunnon supistuksiakin. Kun pysähdyin kesken juoksun, jatkui liike ja lihassupistukset vielä hetken ennenkuin tasaantuivat. Todella epämiellyttävän tuntuista, siis ei kivuliasta, mutta omituista. Ihan kun vauva olisi kääntynyt ja asettunut.

Yhteistyössä