en ole ollut lapseni kanssa ulkona kuin pari kertaa vuoden sisällä

  • Viestiketjun aloittaja orkku
  • Ensimmäinen viesti
orkku
En ole ollut poikani 2 v 4 kk viimeiseen vuoteen kuin pari kertaa ulkona.
Lomilla, jos olen ollut yksin niin on ollut pakko mennä. Vapaaehtoisesti en
mene. Mies menee viikonloppuisin aina. Joskus saatan mennä mukaan, mutta homma ei kiinnosta. Mua ahdistaa mammat kakaroineen noissa puistoissa. Jos menen silloin kuin siellä ei ole muita. Ei huvita kuunnella
paskavaippa juttuja tai muutakaan kuin hyvä meidän kakara on.

Jos olen mökillä juttu on toinen. Saa olla rauhassa ja siellä on muutamat
hyvät tutut mökkiläiset joilla on mukavia lapsia ja jutut ei ole tuota kakka luokkaa.

Joskus vaan sitä joutuu sietämään noita äitiiyden hulluttamia akkoja, jotka eivät osaa muusta puhua. Olen tälläinen yksinäinen susi ja sellaisena pysyn.
Onneksi poika saa olla viikot hoidossa ulkona aamuisin ja iltaisin. Ei tartte lähtee enää työpäivän jälkeen puistoon.
 
vieras
no pääasia et muksu kuitenkin pääsee ulos? Vaikka saattaahan se jossain vaiheessa alkaa kysellä miksei äiti lähde mukaan. Eikai siellä puistossa ole pakko puhua tai kuunnella muita? Itsellä menee ainakin aika kolmen perässä juostessa ja heidän kanssaan leikkiessä.
 
henna
Ei mulle ainakaan kukaan tule väkisin juttelemaan. :) Jos en halua jutella, ei kukaan väkisin kanssani keskustele. En minäkään toisten äitien seuraa juuri kaipaa, mutta silti kyllä ulkoilen lapsieni kanssa ja käyn jopa kerhossa. Saan olla rauhassa, jos haluan ja jos minua huvittaa jutella, niin silloin juttelen (eikä jutut kyllä koske kakkavaippoja) .
 
bdt
Niin kuin joku jo totesikin niin eihan siella pakko ole jutella. Ota kirja tai mpsoitin mukaan ja vahdi ettei lapsi telo itseaan. Tai toinen vaihtoehto on leikkia lapsen kanssa taysilla niin ettei tarvitse jutella muiden aikuisten kanssa. Kaikki aidit eivat kylla kakkavaippajuttuja juttele, tiedan kokemuksesta.
 
Eh öh, en mäkään tykkää hirveesti ulkoilmasta, mutta tuleehan pihalla oltua päivittäin, ainakin kesällä. :eek:

Ja talvella on kivaa kun on lunta ja keväällä kun luonto puhkeaa ja syksyllä se ihana tuuli ja ruska ja ukkoset! (ukkosella kyl olen sisällä...)

Mutta siis äh. Meni vähän ohi.

Mutta mielummin teen jotain konkreettista sisällä, jos täysin itsekäs olisin :xmas:
 

Yhteistyössä