en ole nähnyt poikaani kahteen kuukauteen:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoli

Vieras
erottiin lapsen isän kans puolivuotta sitte... poika jäi isälle ja lapsi on 5v. tarkoitus olis että muuttais mulle mut isä ruvennut vmäiseksi ja keksii sossuun kaikkia. mikä ei ole totta. nyt en ole saanut nähdä poikaani kahteen kuukauteen. isä sanoo että se ei halua tulla mun luokse...ja sossut on täysin isän puolella:( aina iltaisin tulee asiat mieleen enkä' saa nukutuksi ja itken melkein koko yön..taas tuli...

Kuules... lasta ei saa estää tapaamasta vanhempaansa. Vaikka vanhempi olisi juoppo tai narkkari tai mikä vain hullu, hänelle järjestetään edes valvotut tapaamiset jos hän haluaa nähdä lasta. Eli nyt sua taidetaan kusettaa, ellet sitten itse puhu paskaa. Miten alunperin olette sossujen kanssa tekemisiin ajautuneet?

en ole hullu,en narkkari,en juo enkä edes polta. isä vaan haluaa tehdä kiusaa. lisäksi tapasin poikaa viimesksi elokuussa.. nyt isä ei vastaa viesteihin ei mihinkään. valehellu sossuille että oon hakannu lasta ja laspi puhuu samaa niille. minusta todella lapsellista käytöstä. on mulla asianajaja ja asia viety käräjille mutta niitä menoja saa odottaa noin vuoden. eli tässä välissä isä keksii kaikki maan ja taivaan väliltä. sossut on muka kiletänyt isää tuomasta lasta mulle ennekuin mun olot on tutkittu:O kuinkahan monesti ne meinaa tutkia kun on jo varmaan 5kertaa käyny kotona ja tehnyt selvityksiä, lisäksi minä oon rampannu niiden luona. Nolo vielä kun opiskelen lasten ja nuorten ohjaajaksi niin jos joku saa kuulla mistä mua epäilllään kukaan ei sit ota töihin jne..:( kauheeta. ja oon vielä ihan yksin tässä tilanteessa. exällä sen äiti on mukana tässä. mun vanhemmat asuu kaukana ja muutama kaveri on mut ei niin hyviä että voisin puhua kunnolla niiden kans.

Lapsi kertoo sun hakanneen? Ja ootko nyt ihan varma ettei sulle ole kerrottu että saat kyllä tavata lasta, mutta et sinun luonasi valvomatta. Tiedän eräänkin vanhemman, joka ei saanut lasta omaan kotiinsa valvomatta päihteidenkäytön takia, MUTTA olisi saanut tavata lasta sos.toimen tiloissa. Eipä se kelvannut tyypille kun ei halunnut olla muiden silmien alla, ja väitti kaikille ettei saa muka nähdä lasta ollenkaan.

Tee rikosilmoitus miehestä jos se tollaisia keksii ihan vaan kiusaks ja tiedät ettei ne pidä paikkansa.. niin eiköhän aletaan ottaa sua vakavasti.. näin me tehtiin ku mun ecä alkoi tehdä kiusaa mun miehelle.. ja mun exä joutui oikeuden päätöksen mukaan maksaa yli 2000 e meille

Yhteistyössä