En ole koskaan ehkäissyt. Onko muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Enkä ole lessu! Lapsia on kolme. Ei sen enempää. Vapaasti paljaalla on pistelty menemään kun huvittaa. Keskeytetty tms. Jännitys kuuluu asiaan ja pitää seksielämän vireänä! Seksi olisi tylsää ehkäisyn kanssa. Ehkäistä voi todellakin luonnollisella rytmimenetelmällä. Hormooniehkäisy tekee naisesta hirviön. Luomua sen olla pitää. Kaiken mitä elämässä on.

Mä en viitsi leikkiä ihmishengillä. On sen verran sikiävä että jokainen lapsi on saanut alkunsa melkein pelkästä ajatuksesta. Nyt pääluku tosin täynä ja mut steriloitu joten saadaa rietastella tasan niin paljon kun huvittaa. Nuoruuden ehkäisyajat on kaukainen mutta hyvä muisto. Sai turvallisesti treenailla ennen varsinaista pariutumusta ja irrotella vähän eritavalla :)

Ap jos et koskaan ole käyttänyt ehkäisyä seksissä niin eikö taudit ole pelottanut? Niidrn suhteen kun ei varmoja päiviä ole.

Minä en ole käyttänyt koskaan ehkäispyllereitä.

Kondomi on ollut käytössä aivan suhteen alussa sekä lyhyen aikaa kummankin lapsen syntymän jälkeen. Parisuhteessa olen ollut viisitoista vuotta, tuloksena kaksi lasta. Jälkimmäistä raskautta odotimme viisi vuotta; ja siitä raskaudesta syntynyt lapsi on nyt seitsemän vuotias.. Hänen jälkeensä en ole tullut raskaaksi ja esikoistakin odotimme pitkään.

Nyt itselläni on ikää 40 v ja en usko, että enää tulen raskaaksi. Jos tulisin raskaaksi ja saisin terveen lapsen, olisin kovin onnellinen.

Tiina

p.s. en ala käyttämään ehkäisyä siksi, että ikäni puolesta minulla on kohonnut riski saada vammainen lapsi. Totean tämän nyt, kun joskus aiemmin sitä mietin, alanko käyttämään ehkäisyä vain siksi, että pelkäisin vammaisen lapsen saamista (vaikka todennäköisyys tulla raskaaksi olisi pieni pohjautuen aiempaan ehkäisemättömyyshistoriaan). Olisin lapsesta onnellinen. Mutta pidän todennäköisenä, etten enää tule raskaaksi. Meni se hedelmällinen ikä näinkin.

En miäkään ole koskaan käyttänyt mitään ehkäisyä, en pillereitä enkä muutakaan. Tuloksena 1 kuukauden päästä syntyvä toivottu lapsi ja ikää 37. Nykyisessä suhteessa ollut 7 vuotta, ehkäisynä käytetty lähinnä varmoja päiviä ja kierron keskivaiheilla kondomia. Hyvin pystyy päättelemään milloin on hedelmälliset päivät jos kierto säännöllinen. Meillä toiminut pomminvarmasti. Joten olen nähnyt täysin turhana ehkäisypillereiden syönnin, menee halut niistä!!

Yhteistyössä