N
niinpä
Vieras
eli selkärankareumasta..Olen nyt koeajalla,enkä kyllä aio kertoakkaan!! Voiko saada potkut siitä hyvästä. Lääkärin todistus on siitä,että olen työkykyinen..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:eli selkärankareumasta..Olen nyt koeajalla,enkä kyllä aio kertoakkaan!! Voiko saada potkut siitä hyvästä. Lääkärin todistus on siitä,että olen työkykyinen..
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:eli selkärankareumasta..Olen nyt koeajalla,enkä kyllä aio kertoakkaan!! Voiko saada potkut siitä hyvästä. Lääkärin todistus on siitä,että olen työkykyinen..
Oliko sulla terveydenhoitajan/lääkärin tekemä työhöntulotarkastus? Eihän työnantajalle tarvi muutoin sairauksista ilmoittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:eli selkärankareumasta..Olen nyt koeajalla,enkä kyllä aio kertoakkaan!! Voiko saada potkut siitä hyvästä. Lääkärin todistus on siitä,että olen työkykyinen..
Oliko sulla terveydenhoitajan/lääkärin tekemä työhöntulotarkastus? Eihän työnantajalle tarvi muutoin sairauksista ilmoittaa.
työterveyshoitajalla käynti,joka laittoi sitten lääkärille...
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:eli selkärankareumasta..Olen nyt koeajalla,enkä kyllä aio kertoakkaan!! Voiko saada potkut siitä hyvästä. Lääkärin todistus on siitä,että olen työkykyinen..
Et saa potkuja. Työhöntulotarkastuksessa sinut on siis todettu sopivaksi työhön. Kyllä työnantajalle olisi annettu tarvittaessa lausunto sopimattomuudesta. Eli rehellinenhän olet ollut työnantajaa kohtaan,kun olet asian työhöntulotarkastuksessa ilmoittanut.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:eli selkärankareumasta..Olen nyt koeajalla,enkä kyllä aio kertoakkaan!! Voiko saada potkut siitä hyvästä. Lääkärin todistus on siitä,että olen työkykyinen..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä kai siinä mitään jos kykenet työtehtävistäsi suoriutumaan ts. tuo selkärankareuma ei haittaa työntekoa, mutta hankalampi homma jos joudut sen takia olemaan vähän väliä saikulla ja työtehtävät sellasia joiden suorittamiseen tuosta sairaudesta on selvää haittaa. Ei varmasti työnantajallekaan kauhean kiva jos joutuu koko ajan palkaamaan sijaista sairaslomalle olijalle joka ei kykene tehtäviinsä sairautensa takia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä kai siinä mitään jos kykenet työtehtävistäsi suoriutumaan ts. tuo selkärankareuma ei haittaa työntekoa, mutta hankalampi homma jos joudut sen takia olemaan vähän väliä saikulla ja työtehtävät sellasia joiden suorittamiseen tuosta sairaudesta on selvää haittaa. Ei varmasti työnantajallekaan kauhean kiva jos joutuu koko ajan palkaamaan sijaista sairaslomalle olijalle joka ei kykene tehtäviinsä sairautensa takia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä kai siinä mitään jos kykenet työtehtävistäsi suoriutumaan ts. tuo selkärankareuma ei haittaa työntekoa, mutta hankalampi homma jos joudut sen takia olemaan vähän väliä saikulla ja työtehtävät sellasia joiden suorittamiseen tuosta sairaudesta on selvää haittaa. Ei varmasti työnantajallekaan kauhean kiva jos joutuu koko ajan palkaamaan sijaista sairaslomalle olijalle joka ei kykene tehtäviinsä sairautensa takia.
no kuule koskaan en ole saikkua hakenut reumani takia!! ja työtehtäväni olen aina tehnyt!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:eli selkärankareumasta..Olen nyt koeajalla,enkä kyllä aio kertoakkaan!! Voiko saada potkut siitä hyvästä. Lääkärin todistus on siitä,että olen työkykyinen..
Et saa potkuja. Työhöntulotarkastuksessa sinut on siis todettu sopivaksi työhön. Kyllä työnantajalle olisi annettu tarvittaessa lausunto sopimattomuudesta. Eli rehellinenhän olet ollut työnantajaa kohtaan,kun olet asian työhöntulotarkastuksessa ilmoittanut.
Sairauksista ei työhaastattelussa kysytty enkä ole siitä sitten mitään puhunutkaan.Olen vain käynyt työterveyshuollossa tarkastuksessa ja lääkäri tiesi tietty reumasta ja kirjoitti todistuksen,ettei työn teolle ole estettä...
Alkuperäinen kirjoittaja voi p...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä kai siinä mitään jos kykenet työtehtävistäsi suoriutumaan ts. tuo selkärankareuma ei haittaa työntekoa, mutta hankalampi homma jos joudut sen takia olemaan vähän väliä saikulla ja työtehtävät sellasia joiden suorittamiseen tuosta sairaudesta on selvää haittaa. Ei varmasti työnantajallekaan kauhean kiva jos joutuu koko ajan palkaamaan sijaista sairaslomalle olijalle joka ei kykene tehtäviinsä sairautensa takia.
sairastavatko eivät saa tehdä töitä!!?? haista nyt akka paska!!
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Mä oon ollut tuolla puljussa jo 2vuotta töissä eikä vieläkään on työterveydessä tehty tulotarkastusta
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Mä oon ollut tuolla puljussa jo 2vuotta töissä eikä vieläkään on työterveydessä tehty tulotarkastusta
Ootko määräaikainen? Itselleni on lähes jokaisessa työpaikassa tehty työhöntulotarkastus joko ennen työsuhteen aloitusta tai heti koeajan alussa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:eli selkärankareumasta..Olen nyt koeajalla,enkä kyllä aio kertoakkaan!! Voiko saada potkut siitä hyvästä. Lääkärin todistus on siitä,että olen työkykyinen..
Sairauksista ei työhaastattelussa kysytty enkä ole siitä sitten mitään puhunutkaan.Olen vain käynyt työterveyshuollossa tarkastuksessa ja lääkäri tiesi tietty reumasta ja kirjoitti todistuksen,ettei työn teolle ole estettä...