En ole ikinä ostanut mitään lihaa kaupasta, saan ilmaiseksi muualta. Miten mun talouden käy jos joudunkin ostamaan joskus :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
siis paketillinen kanaakin maksaa jotain 4 euroa :O
mä olin ihan järkyttynyt kaupassa kun katselin hintoja. Jauhelihakin yli 3 euroa paketti :o

Olen koko aikuisikäni saanut ilmaiseksi äiiltäni kaikki lihat joista hän maksaa kymmeniä senttejä.

Onko mulla varaa ostaa mitään lihaa sitten kaupasta :S jos tämä lihantulo loppuu joskus. Pussillisen kanaa esim saan kerrallaan ja aina on pakkanen täynnä, tyyliin 15 pakettia kanaa ja kiloittain jauhelihaa, pihvejä yms

ei todellakaan ole varaa ostaa kaupasta :(

Miten ihmeessä muiden rahat sitten riittää ruokaan, jos sun ei ? Suunnittelet rahankäyttös uudelleen, jos ei muuten riitä. Mihin sun rahat nyt sit menee ?
Ja rehut on lihaa kalliimpia,kunnon salaatin tekeminen maksaa enemmän kuin jauhelihapihvien tekeminen, ja monesti saa broilerinfilepihvejäkin suht edullisesti.

samassa suhteessa kaikki suomessa on kallista. Tavarat vielä kalliimpia, kaikessa on 30-40% suomilisä. Ei liha yksin ole kallista, vaikka en siitä erityisemmin pidäkään

tottakai säästät paljon. siksi meillä ei ole varaa ostaa vaatteita kuin kirppareilta ja syödään aika vähän lihaa eikä varaa matkustella.

sinä luultavasti voit käyttää vapaammin rahaa kaikkeen muuhun ja olet siihe tottunut.

Yhteistyössä