en ole eilisen jälkeen tuntenut vauvan potkuja??

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
rv 21 ja potkut tuntuneet selvinä jo pari viikkoa, toinen lapsi kyseessä. Yleensä päivittäin, jos ei muuten niin illalla nukkumaan käydessä potkutellut kovasti, nyt eilen illalla - ei mitään. Yritin vähän töniä ja herätellä, mutta ei vastausta. Pitäiskö tässä huolestua?? :(
 
En huolestuis vielä, hänellä on vielä tilaa siellä pyöriä ja voi olla että potkii nyt sisään päin etkä ihan kaikkea tunne. Aloin tuntea potkuja päivittäin rv20 mutta nyt huomaan että että olen tuntenut ihan pienen osan vain liikkeistä aijemmin rv25 nyt menossa ja välillä vieläkin on hiljaisempaa :) Kuulostele, juo sokerista mehua ja käy makaamaan jospa alkais tuntua :)
 
"Mie"
Toivotaan että olisi vaikka kääntynyt selkä sinun vastaasi päin ja potkii sinne selkään päin. Sellainen voi vaikuttaa, jos on taaksepäin kallistunut kohtu, niin ei välttämättä tunne kaikkia liikkeitä ja potkuja, en minä ainakaan noilla viikoilla vielä kaikkia tuntenut. Mutta tunnet itse kehosi ja sulla kuitenkin jo toinen raskaus menossa. Soita sinne äitiyspolille tai neuvolaan :)
 
"äitee"
tarkista neuvolasta, mut älä huolestu liikaa..Itellä oli vauva vm.2011 niin hiljainen koko raskausajan, että luulin kuolleeksi monta kertaa. sydänäänet käytiin kuuntelemassa ainakin 5 kertaa raskauden aikana ja ite olin tietenkin ihan hulluna huolesta. Terve poika syntyi ja nyt 2 v ikiliikkuja, ei hetkeksikään voi päästää silmistä...kaikkea hyvää odotukseen...
 
  • Tykkää
Reactions: Jaziemily
"vieras"
Soita vaikka neuvolaan ja kysy neuvoa liikkeiden laskemiseen tai jos pääsisit sinne käymään. Varmasti kaikki on vauvalla hyvin, on vaan sellaisessa asenossa, ettet tunne liikkeitä. Onko sulla istukka edessä vai takana, tiedäktö? Kun edessä oleva istukkahan vaimentaa aika hyvin liikkeiden tuntemista.

Mulla ny kans. rv 21 enkä tunne joka päivä selkeitä liikkeitä, vaikka oon niitä tuntenut jo rv 15 lähtien. Käytiin just viime viikolla rakenneultras ja istukka on edessä, mikä selvästi vaimentaa potkuja, enkä siks varmaan tunnekaan niitä joka päivä. Esikoisesta mulla näkyi liikkeet mahan päältä jo rv 17, joten olin nyt ennen rakenneultraa kans tosi huolissani välillä, kun ei tuntunut päivään tai pariin mitään, mut sit ultrassa selvisikin toi istukan paikka ja vauva potki siellä kyllä oikein vilkkaasti, mut en vaan tuntenu, kun potki suoraan istukkaan päin.
 
"jep"
Siis noilla viikoillahan jotkut ei edes ole tunteneet ensimmäisiä liikkeitäkään :O Sikiö on niin pieni, että mahtuu olee mitenpäin vaan. +30 vkoilta suorittaisin liikelaskentaa.
 

Yhteistyössä