P
paha mieli
Vieras
Oli tässä muutama päivä sitten hääpäivä ja mies ei muistanut sitä. En minä mitään lahjoja odottanutkaan, mutta edes vaikka kukkia. Niitä olen pyytänyt miestä antamaan aina silloin tällöin tässä kymmenen vuoden aikana. Olen saanut ehkä viisi kertaa... ja silloinkin kun olen pyytänyt. En minä tiedä miksi aina jaksan odottaa... Nyt sitten eilen mies lähti käymään kaupassa ja ajattelin, että ehkä se tuo samalla kukkia. Ollaan nyt molemmat tämä viikko lomalla ja aiemmin on sanonut, että ei ole ehtinyt ostaa mitään kun on niin kiire töissä. Niin nyt eilen se lähti käymään kaupassa. Ja oli samalla käynyt itekseen syömässä ravintolassa. Eikä tietystikään hääpäiväksi mitään.
Tiiän, olen ihan surkea paska kun jaksan jostain kukkapuskasta unelmoida. Mutta ei mulle tarvi mitään muuta lahjaa ostaa... Jotenkin vaan takerrun johonkin naurettavaan "unelmaan" kukista. Kuinka säälittävää. Mutta ei, en ole edes niiden arvoinen. Ja voi että on paha olo
Tiiän, olen ihan surkea paska kun jaksan jostain kukkapuskasta unelmoida. Mutta ei mulle tarvi mitään muuta lahjaa ostaa... Jotenkin vaan takerrun johonkin naurettavaan "unelmaan" kukista. Kuinka säälittävää. Mutta ei, en ole edes niiden arvoinen. Ja voi että on paha olo