EN OIS USKONU!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TÄLLAISTAKIN VOI TAPAHTUA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hurjasti ja kurjasti kävi :( Mä en tähän aikaan ihan ymmärtänyt, mitä se kaveri väitti sun keksineen: sen maksujutun vai ne lutikat?

Mulla oli lainassa kans sängynpehmuste ja sovittiin, että 60 asteessa voi pestä, jos kutistuu hankin uuden.

se näkee tän niin jospa se piikki siellä sydämessä antais aihetta miettimiseen..tuntus itsestä sellaselta että mun olis pakko auttaa lähimmäistäni jos olisin aiheuttanut tuollaista!!..kaikilla ei ole omaatuntoa:(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mutta riskiä en uskaltanut ottaa enää ja siksi hävitettiin kaikki huonekalut.lutikat syövät vain ihmisten verta,ei puuta..mutta vaikee todella päästä eroon....

Jos sun kaveri ei halunnu maksaa niitä teidän huonekaluja, jos niitten hävittäminen ei olisi ollut pakollista? Oletko ap?

niin on että huonekalujen hävittäminen OLI PAKOLLISTA-Niitä lutikoita kuhisi joka huonekalussa,ovat kovia leviämään!!!Niinkuin kerrostalossakin voi levitä toisiinkin asuntoihin ym talon rakenteisiin jos ei hävitä.en ole ap

niitä tuli vaan lisää ja lisää joka välistä!!!oisin huonossa lykyssä joutunut maksamaan KOKO TALON VAHINGOT!!!YMMÄRRÄT KAI ETTÄ ITSE EN KIRPPARILTA OSTA ENÄÄ EDES HUONEKALUJA..mutta eipä sellainen osaakkaan kuvitella itseään sellaiseen tilanteeseen joka ei ole itse kokenut.monia asioita on tullut elämänvarrella monille joita ei todellakaan voisi uskoa todeksi.

KAIKKI vaatteet pitää pestä ennen käyttöä - oli sitten kirpparilta tai kaupasta! Jos ei ötököitä, niin sitten väriainejäämiä, joten peskää ennen käyttöä.

Yhteistyössä