T
TÄLLAISTAKIN VOI TAPAHTUA
Vieras
meillä oli taannoin tilanne seuraava:Kaverini antoi mulle vauvansängyn pehmusteen vauvan syntymän johdosta.Oli kuulemma ollu pestynä ilmatiiviissä pussissa.Niinpä ei tullut mieleenikään että ei oisi puhdas...armoton kutina alkoi noin muutama päivä sen jälkeen..kutina jatkui ja kävimme lääkärissä.syyksi sanoi lintukirput.antoi nix kuurin,sanoi että aineella lähtee syyhypunkit yms..eipä auttanut.vauva nukkui hyvin ,harvoin yöllä heräsi..kunnes syy löytyi!!yksi pullee elukka käveli vauvan sängyssä.Mieheni katsoi pehmusteen sisään ja PEHMUSTEEN SISÄLLÄ OLI LUTIKOIDEN PESÄ!!!!Ei voinut todeksi uskoa..Ne kamalat otukset olivat vallanneet kaikki huonekalut!!Meillä kävi myrkyttäjä pariin otteeseen ja jouduimme vuorokaudeksi poistumaan asunnosta!myrkyttäjä suihkutteli ainettaan.lutikoita tuli lisää ja lisää esiin!! jouduttiin hävittämään kaikki!Olin juuri muutama kuukausi sitten ostanut hobbarista uudet sängyt..kotivakuutus ei korvannut kun ei korvaa tuhoeläinten aiheuttamia vahinkoja.soitin kaverilleni ja kerroin tapauksen.hän sanoi ettei tietenkään olisi antanut pehmustetta jos oisi tienny.lupasi rahallisesti auttaa vahingoissa.myöhemmin soitin uudelleen sille ,sanoi että heillä oli käynyt koko kerrostalossa myrkyttäjät ja liima-asemat oli laitettu ,joita käytetään teollisuushalleissa..aloin puhumaan mahdollisesta maksusta ja sanoi että olenkin omasta päästä keksinyt kaikki,pitäisköhän mun mennä hoitoon!!silloin tuli stoppi ystävyydellemme!!sosotoimisto ei tullut yhtään vastaan ja jouduimmekin nukkumaan kuukauden lattialla!onneksi oli luottoa nettikauppoihin ja saatiin uudet huonekalut joita tosin maksamme vielä tänäkin päivänä!sen opin että älkää olko sinisilmäisiä ketään kohtaan!!nyt kirpparilta kun ostan,otan riskin että pesen 60 asteessa tai pakastan jolloin kuolee kaIKKIEN ELUKOIDEN KEHITYSASTEET..MENI PILALLE TAI EI.