väsynyt mamma
Olen päälle kolmikymppinen kolmen lapsen äiti,naimisissa ja kaikki päällisin puolin kunnossa,oma koti,työ ja ystäviä.Mutta oon vaan jotenkin fyysisesti ja henkisesti loppu,kotona oon ihan väsynyt,en jaksa ajatella mitään.Huudan ja kiroilen vaan lapsille ja miehille,hukun pyykkivuoriin ja kotihommiin.Mies yrittää jaksaa osansa,mutta on itsekin väsynyt, vuorotyöläinen.Töissä jaksan jotenkin,kun saan kotihommat pois mielestä,mutta heti kotiin päästyäni iskee lamaannuttava väsymys.Kaikkein pahinta on miehen ilta-ja yövuorot,kun joudun tappelemaan lapset nukkumaan yksin.Olen siinä niin surkea.Epäjohdonmukainen ja väsynyt äiti.Hermo kireällä.Iltapalat laitan ja vastaan lasten toiveisiin,mutta aina menee huutamiseksi,jos joudun toitottamaan samoja asioita useaan kertaan.Koen hirveän väsyttävänä arjen kahden koululaisen ja yhden päiväkotilaisen kanssa.En millään jaksaisi valmistella aamuja,katsoa vaatteita valmiiksi jne.Se kaikki on minun harteillani yksistään.Isovanhempia ei kiinnosta,elävät omaa arkeaan,enkä osaa puhua kenellekään omasta väsymyksestäni.Anoppi jotenkuten tietää,mutta hänen mielestään olen turhan valittaja.Oon niin väsynyt,etten jaksa edes nukkua.Menne vain päivästä toiseen kuin sumussa.Sama olisi vaikka kuolla,synkkiä ajatuksia on alkanut tulvimaan mieleen,koska tunnen epäonnistuvani kaikessa.Enkä osaa edes oikeasti myöntää sitä itselleni saati muille.