en nyt kirjaudu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Henna

Vieras
Olen miehelle jo puoli vuotta sitten kertonut että haluaisin meille toisen lapsen, mies on ollut koko ajatusta vastaan koko ajan. Mulla on ollut pitkään hirvee vauvakuumme eikä se mene ohi sitten millään. Esikoinen on nyt reilu kaksi vuotias.

Ekalla kerralla kun puhuin vauva-asiasta miehelle hän sanoi että pojan pitää olla vaipaton ja nukkua omassa huoneessa ennen kuin edes miettii toista lasta. Kesällä esikoinen sitten ihan omasta tahdostaa jätti vaipan pois ja muutti omaan huoneeseen. Mies ilmoitti minulle saman tien että ei edelleenkään halua toista lasta :( Mulla oli tosi paha mieli mutta enhän minä sille mitään voi ettei toinen vieläkään halunnut.

Nyt viikolla miehen hyvä ystävä ilmoitti että heille syntyy "pikku kakkonen"... Pari kertaa mies on nyt vihjaissut jotain hyvin pientä vauvan suuntaan mutta en ole sen enempää asiasta kysellyt enkä (edellekään) painostanut kun tiedän että saattaa alkaa herkästi miettimään asiaa uudelleen (on joka asiassa sellainen).

Laskin maanantaina että nyt olis hyvä aikakin kuusta yrittää tehdä vauvoja...
Mutta arvatkaas mitä mulla alkoi jostain himputin syystä menkat tänään. :o

No, pitää jättää nyt yrittys vähän myöhemmäksi.

Kiitos kun sain vaan purkautua, oli vain aika kolaus kun menkat alkoi kaksi viikkoa etuajassa...