En muistanutkaan miten ihanaa on kahlata läpi pikkusia vauvan vaatteita

La vida es un destino

Aktiivinen jäsen
11.12.2007
8 190
1
36
saatiin tänään kaksi isoa laatikollista ihania hyväkuntoisia vauvan vaatteita. Tässä käyn nyt läpi näitä ja otan jo pienemmät kaappiin.

Miten voi vaatteiden läpi käyminen olla näin lystiä ja herkkää hommaa :D

Seassa sattuu viel olemaan muutama vaate kokoa 44 :heart: :heart: Miten pieniä :heart:

Mä kerran otin tuolta varastosta kaks pahvilaatikollista tytön vauva-ajan vaatteita, meinasin että karsin niitä säästettäviä vaatteita ihan rankalla kädellä ku niitä on niin paljon.

Siinä sitten hypistelin niitä ja muistelin ja kaikkee.. Ja totesin että hyvin nuo kaks laatikkoo varastoon mahtuu ja laitoin ne takas laatikoihin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mä kerran otin tuolta varastosta kaks pahvilaatikollista tytön vauva-ajan vaatteita, meinasin että karsin niitä säästettäviä vaatteita ihan rankalla kädellä ku niitä on niin paljon.

Siinä sitten hypistelin niitä ja muistelin ja kaikkee.. Ja totesin että hyvin nuo kaks laatikkoo varastoon mahtuu ja laitoin ne takas laatikoihin :D

:D miulle kävi samallalailla joskus. Olin päättänyt viedä kirpparille osan vaatteista mitä ei tullut niinkään käytettyä ja viemättähän niistä suurin osa jäi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

:D miulle kävi samallalailla joskus. Olin päättänyt viedä kirpparille osan vaatteista mitä ei tullut niinkään käytettyä ja viemättähän niistä suurin osa jäi :whistle:

:D On mulla tuolla vielä yks jätesäkillinen tytön vauvaleluja ja muita.. :snotty: Eihän niistä raaski luopua, kaikkiin liittyy niin paljon muistoja..

no älä!

Vaikka meillä on ollut aika vaativa alku pienen miehen kanssa, niin meinas itku tulla kun laitoin nuo koon 44-56 vaatteet laatikkoon varastointia varten. Mies kyllä totes jo, että kirpparille joutaavat... :whistle: Katellaan :heart: On neee niiiiiiin pieeenniiiii (ja niiiiiin vähän aikaa...) :D

Joose on aivan ihanaa!! :heart: Mä välillä otan esille kans laatikon jossa vauvanvaatteita ja ihan vaan selaan ne läpi ja viikkaan takasin:) Ja muistan sen kun äitiyspakkauslaatikon sain niin varmaan joka päivä ainakin kerran ne selasin läpi:)

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä laitoin tänään vauvalle kotiintulovaatteet valmiiksi,kun lähtö tosissaan saattaa tulla koska vaan,kahteen otteeseen oon jo synnärillä käynyt =)

Niin siul onkin h-hetki ihan käsillä :)
Tuntuu varsin tosi pitkältä odotella ja odotella kun tietää et koska vaan. Miul oli ainakin la lähellä ja jälkeen joka aamu pettymys herätä aamulla omasta sängystä. Varsinkin kun on käyny nukkumaan ja ollu suppareita.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni ja tyllerö:
Joose on aivan ihanaa!! :heart: Mä välillä otan esille kans laatikon jossa vauvanvaatteita ja ihan vaan selaan ne läpi ja viikkaan takasin:) Ja muistan sen kun äitiyspakkauslaatikon sain niin varmaan joka päivä ainakin kerran ne selasin läpi:)

Ite en nyt ottanut äitiyspakkausta kun on niin paljon vaatetta ja nyt sain vielä paljon lisää. Näitä on uskomattoman paljon. Miten jollain on voinutkaan olla vauvalla näin paljon vaatteita :D

Minä pengon jo 80- ja 90-senttisiä vaatteita ja ne eivät ole enää läheskään niin söpöjä kuin ne pienimmät vaatteet. :snotty:

Yhteistyössä