V
vieras
Vieras
Mä en ymmärrä sua. Sinä idiootti olet ollut ILMAN ehkäisyä, joten miten voisitkaan puhua yllätys- tai varsinkaan vahinkovauvasta? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuri:No ehkä se on yllätys että ehkäisy pettää, vaikka mahdollisuuden tiedostaisikin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Tottakai raskaus on yllätys, jos ehkäisyä on käytetty oikeaoppisesti. Ehkäisyn tarkoitushan on estää raskaaksitulo...ja jos tulee raskaaksi vastoin suunnitelmia, niin onhan se sitten vahinko ja yllätys.
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:Ja varmasti jokaiselle ehkäisyä hakeneelle on kerrottu, samoin kuin koulussa on jo aikanaan valistettu että mikään ehkäisymuoto ei ole 100%sti varma. Ainoa keino ehkäistä raskaus 100% on olla harrastamatta seksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ymmärrä sua. Sinä idiootti olet ollut ILMAN ehkäisyä, joten miten voisitkaan puhua yllätys- tai varsinkaan vahinkovauvasta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ymmärrä sua. Sinä idiootti olet ollut ILMAN ehkäisyä, joten miten voisitkaan puhua yllätys- tai varsinkaan vahinkovauvasta?![]()
Idiootti? Idioottimaista on harrastaa seksiä ilman ehkäisyä ja puhua siitä lapseta sen jälkeen vahinkona tai yllätyksenä. Minä harrastin seksiä täysin tietoisesti ilman ehkäisyä, vaikka en lasta yrittänytkään - jotkut toisen tämän kuultuaan ovat puhuneet tulevasta vauvastani vahinkona tai yllätyksenä, se on idioottimaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Samaa mieltä..nimim.jälkiehkäisyn tänään ottanut.
Niin otin minäkin jälkiehkäisypillerin vähän yli yhdeksän kuukautta sitten (reilusti alle vuorokausi yhdynnästä), sen jälkeen kun kondomi hajosi sen ainoan kerran kun seksiä meillä harrastettiin pitkään aikaan. Vauva syntyi viime viikolla. Aborttia en ollut valmis tekemään.
Ja voin sanoa että olihan se aika yllätys kun testi näytti kaikesta huolimatta plussaa. Nyt voin sanoa että paras yllätys on mitä kohdalleni on koskaan sattunut.![]()
itselläni kanssa ollut 10v.kierukka ja nyt kävi näin..kondomi tosiaan oli palasina viime yönä.me ei myöskän edes harkittas,mutta mielummin meille riittäis nuo kaksi lasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Itsekin raskaana:Odotan kolmatta, joka ei ollut suunniteltu ja yritetty ja johon riitti yksi kerta ilman ehkäisyä. En voi millään tavoin puhua yllätyksestä tai vahingosta, olinhan käyttämättä ehkäisyä! Silti useat ihmiset puhuvat yllätysvauvoista ja vahingoista, vaikka mikään ehkäisy ei ole varma ja jokainen tietää, että seksiä harrastaessa voi tulla raskaaksi. Mikä yllätys se silloin on? Tai oho, vahingossa heitettiin housut pois![]()