En minä ehkä jaksakaan

  • Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Poika alkaa tottumaan perhetätiin, aamulla jo antoi halin. :)

Huomiseksi sain ajan mtt:n.

Mitenhän tuo seikka kun lääkäri antoi näytepakkauksen Zoloftista, eli voinko aloittaa ottamaan niitä vaikka reseptillä sitten ottaisin sen halvemman vaihtoehdon?
Samat vaikuttavat aineet on alkuperäisessä ja rinnakkaislääkkeessä.Voithan soittaa apteekkiin ja kysyä rinnakkaislääkkeestä ja alkuperäisestä.Siellä osaavat sanoa.

Kiva kun poika alkaa tottumaan perhetätiin!Kuinka usein viikossa käy teillä?

 
The titityy
Perhetäti on nyt käynyt päivittäin pikkuhetkiä ikäänkuin tutustelemassa ja ensi viikosta alkaen käy pari kertaa viikossa ja on silloin pari tuntia kerrallaan paikalla.
Vie pojan silloin ulos että saan olla hetken itsekseen.
Joku päivä käymme sitten tutustumassa kahteen perhekotiin ja niistä sitten katsotaan kumpi sopivampi pojalle. =)
 
The titityy
Väsyttää aivan tajuttomasti.
Pienikin homma vetää veteläksi.

Mulla on pakko torkutella sohvalla pari kertaa päivässä kun poika katsoo filmejä.
Lisäksi nukutaan yhdessä parin tunnin päikkärit.

 
The titityy
Tuon perhetädin kanssa se pieni aika on mennyt tutusteluun ja jatkojen miettimiseen.
En tuosta väsystä ole vielä kerinnyt puhumaan.
Ajattelin että siellä mtt:ssa huomenna puhun tuosta unetuksesta.
 
The titityy
Kävi.
Oli tuossa juuri syöty kun tuli ja hänkin sitten söi.
Meni sitten pojan kanssa ajelulle ja oli reilun tunnin. Oli käyneet kaupasta ostamassa pojalle polkutraktorin.
Kysyi sitten että miten on mennyt, minä että päiväkerrallaan.
Kysyin että ottaako tavaroitaan ja alkoikin siinä keräämään vehkeitään.
Mulla tuli sitten kauhea itku että pakkaakin joku toinen kerta, silloin kun minä en ole kotona.
En vaan voinut katsoa sitä pakkaamista.
Koetin tiedustella että miten tapaa poikaa mutta ei osannut sanoa kun nuo työt on miten sattuu.
Sanoin että laita poika kuitenkin töittesi edelle.

Eipä siinä sen isompia sitten puhuttukaan. Lähti pois.

Itkettää niin tajuttomasti. Pitäisi saada poika pian nukkumaan ettei tarvitse katsoa tätä itkua ja pahaa oloa.

Tuntuu niin hirveältä että toinen on niin kylmä ja tämä ero näyttää olevan niin helppo vaikkakin tapahtui minun aloitteesta.

Miksi tämä tuntuu niin pahalta??? :'( :'( :'(

En näe kirjoittaa enempää, silmät on ihan sumeana kun itken niin kovasti.
 
The titityy
Eihän se koskaan näytä tunteitaan. Se on tuntunut aina pahalta.

Voiko tästä selvitä ja miten? Ihan tuntuu että kaikki tuo reippaus mitä sain kerättyä, katosi.
Jäljelle jäi taas täysi epätoivo. :'(
 
The titityy
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiedäthän, että voit hakeutua ensi- ja turvakotiin lapsen kanssa jos liikaa ahdistaa ja masentaa? Voimia toivon sinulle koko sydämestäni!
Kotona olo on sentään siedettävää. Jos muualle pitäisi mennä, menisin ihan sekaisin.
Tässä kotona kuitenkin nämä omat hommansa.
Minua kun ahdistaa jo pari päivää olla tuttujen nurkissa kylässä, niin ei siitä tulisi mitään mennä ihan outoon paikkaan.
:/
 
vieras
Varmasti tuo on nyt vaikeaa nähdä miestä.Mutta uskoisin kun aikaa kuluu ja näet muutaman kerran niin on "helpompaa".Sun täytyy vaikka kirjoittaa paperille KAIKKI huonot puolet miehestä ja lukea niitä.
Voi olla että mieskin jotenkin suree mutta jos on kova luonne,ei näytä sitä mitenkään.
Tsemppiä!!
 
The titityy
Huonoja puolia olen paukuttanut itselleni, ei tässä niinkään ole kysymys siitä että olisin halunnut jatkaa huonossa suhteessa.
Jotenkin vaan tuntuu niin pahalta että lapselta särkyi perhe ja mietin että olisiko jotain voitu tehdä toisin että näin ei olisi käynyt.

Olisi joo voitu tehdä mutta kun mies ei puhunut, eikä ollut halukas lähtemään vaikka perheneuvolaan, niin ei kai tässä mitään ollut enää tehtävissäkään.
En minä yksin voinut tätä kannatella ja paremmaksi muuttaa vaikka toden totta minä kyllä yritin!
Oli liian raskas taakka kannettavaksi yksin. :(
 
vieras
Kyllä elämäsi varmasti paremmaksi muuttuu kun aikaa kuluu.Niinhän moni samassa tilanteessa ollut on täälläkin kirjoittanut.
Kuukauden päästä jo varmasti eri tilanne.Ainakin näin toivon:)
 
joskus itsekin..
heti yhtä jaksoisesti ja kaikki lääkäri ym ajat saa heti. Ko. paikoissa saa oman huoneen eli omaa rauhaakin olisi. E- ja t.kodin työntekijät auttavat 24h jos joku painaa mieltä. Ja hoitavat myös elatus- ja tapaamisasiat nopeimmiten. Joskus kun oli masennusta, ero ym.. niin ensi- ja turvakoti oli mun pelastus.
 
Jos sinne Pudikselle et pääse niin tuleppa Muhokselle.Meillä käy myös perhetyöntekijä joka toinen viikko.Ei asuta niin kovin kaukana toisistamme että voidaan tavata jos juttukaveria kaipaat,itselläni on 1.5poika.
 
The titityy
Jonnekin on tosiaan pakko lähteä. En täällä pysty enää olemaan, ahdistaa.

Toivotaan kaikki ihan hulluna että pääsisin kouluun!!!!

Sossutäti oli sitten sitä mieltä että jos tuota kouluun menoa ei tule, niin parasta olisi jäädä tänne kun täällä nyt laitetaan näitä asioita rullaamaan.
En voi jäädä.
Tuo koko sossuntäti oli aika karmea tapaus, ilkeän oloinen. Niinhän se oli silloin puhelimessakin kun ekaa kertaa puhuin sen kanssa.
Sehän totesi että kuule, et ole ensimmäinen etkä ainoa joka eroaa. :(
No en tietenkään mutta olen ainoa jolle tämä MINUN ero tapahtuu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä