En mene miehen siskon lapsen ristiäisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No sit et mene. Parempi kotona kuin siellä huonolla fiiliksellä ja happamena, sen aistii kaikki kuitenkin.
Mut kuitenkin siellä juhlitaan tuota pientä lasta, ja hän voi olla mitä hurmaavin ihminen...
Ystävänsä voi valita, sukuaan ei. Jotenkin kun tulisi toimeen suvun kanssa, edes kohteliaan viileästi, olisi helpompaa olla kuin avoin vihanpito?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Vihaan miehen siskoa, miehen sukua ja kaikkea heihin liittyvää.
Menköön mies yksin nuoleskelemaan sinne niiden perseitä.

Mua suututtaa.

Kuulostaa ihan mun kälyltä. Itsekeskeinen jeesustelija jolle ei kelpaa kuin omat lapset ja kauhulla ilmeisesti pelkää että isovanhemmat ei hänen mukuloitaan muista. Laiskakin vielä. Miten niin en tykkää??? |O

Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:

Mua suututtaa.

Kuulostaa ihan mun kälyltä. Itsekeskeinen jeesustelija jolle ei kelpaa kuin omat lapset ja kauhulla ilmeisesti pelkää että isovanhemmat ei hänen mukuloitaan muista. Laiskakin vielä. Miten niin en tykkää??? |O

Jos se onkin se? Siis se sun käly... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:

Mua suututtaa.

Jos se onkin se? Siis se sun käly... :laugh:

No arvaa kävikö moinen mielessä :kieh: |O :D

mulla kans kälyongelma.. ollaan oltu jo monta vuotta avomieheni kanssa yhdessä ja hän YHÄ inhoaa minua, puhuu musta pahaa sukujuhlissa ja semmosta kivaa. myös mieheni äidin kanssa käly aina soittelee tunnin puheluita ja haukkuu minua! mies ei oikein piittaa mitään eikä uskalla sanoa.. ja mä oon kyl yrittänyt kaikkeni olla hyvissä väleissä. HOHHOH!! Ei jaksa vain.. ja muutenkin mieheni äiti ja sisko on sellaisia sukuhulluja!! halusivat ottaa perhekuvan sellaisissa hautajaisissa jotka eivät nyt kovin läheltä liipanneet niitä... ääääää....ja aina pitäisi olla kylässä ja me kun ollaan ainoita, joilla ei ole vielä lapsia niin joka hemmetin viikonloppu pitäisi olla jossain serkunserkunserkun tykönä !! ääääääääääää....
olipas ihana avautua . kiitos .

Yhteistyössä