en mä voi valittaa :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
mies tuumasi eilen että hänpä ottaa esikoisen huomenna matkaan ja lähtevät yhdessä shoppailemaan sekä Pikkukakkosen puistoon että saan olla rauhassa vastasyntyneen kanssa :heart:

poika tuhisee liinassa uniaan ja äiti saa rauhassa lukea mailit ennen yhteisiä päiväunia :D lisäksi kuulemma tuliaisena on tulossa Bodomin uusi levy ja Kalevalan lapsi-hela :heart:

mä meinasin kysyy että onko pikkukakkosella puisto ja onko siellä se lampi, ja pöllö ja nalle ja "varokaa heikkoja jäitä.hrrrr"

mut sitte mä tajusin :)

mä sain tuliaiseksi mieheltä jälestäpäin mun synttärilahjan : dream theaterin kokoelma levy, ja hoitopöydän :)

hyvät päiväunet! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Siis joko sie synnytitkin?!?! Missä välissä??? Voi onnea kovasti pikkurinssistä!! Vai oonko mä onnitellutkin jo mutten vaan muista sitä? *raskausdementia*

Ja ihanasti tehty mieheltä!! :heart:

sunnuntaina aika nopsaan päätti tämä meidän Miska tulla :heart: tiistaina päästiin jo kotiokin :D :heart: isosisko aivan lovena veljeensä, kovasti auttaa äitiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Siis joko sie synnytitkin?!?! Missä välissä??? Voi onnea kovasti pikkurinssistä!! Vai oonko mä onnitellutkin jo mutten vaan muista sitä? *raskausdementia*

sunnuntaina aika nopsaan päätti tämä meidän Miska tulla :heart: tiistaina päästiin jo kotiokin :D :heart: isosisko aivan lovena veljeensä, kovasti auttaa äitiä.

Voi kun ihanaa! :) Täytyy toivoa että täälläkin tuleva isosisko ottas sitten asteen rauhallisemmin kun vauva tulee... On sellainen jokapaikkaan ehtivä täystuho nyt..

Jaahas, täytyy käydä kurkistelemassa jossain vaiheessa. =)
Me karataan ensi viikon tiistaina Jyväskylään, tullaan takaisin varmaan torstaina iltasella. Eli maanantai olisi vapaa?

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä meinasin kysyy että onko pikkukakkosella puisto ja onko siellä se lampi, ja pöllö ja nalle ja "varokaa heikkoja jäitä.hrrrr"

:
Mitä sä tajusit?
Eikö ap sitten tarkoittanutkin Pikkukakkosen puistoa?

Voi kun ihanaa! :) Täytyy toivoa että täälläkin tuleva isosisko ottas sitten asteen rauhallisemmin kun vauva tulee... On sellainen jokapaikkaan ehtivä täystuho nyt..

eiköhän, on se vauva niin ihana pienen isosiskonkin mielestä. taitaa olla niin että ei äidillä väliä, kunhan vauva on menossa mukana. kovasti pusuttelee ja halii sekä silittelee pientä, pitää huolta että toinen saa ruokaa ja vanhemmat huomaa heti jos pikkuveli yhtään itkahtaa (mitä ei pahemmin tee. koputan puuta)

Alkuperäinen kirjoittaja onnea:
ja toi kalevalan lapsi hela on ihana

on :heart: mulla on jo esikoisesta se punainen ja nyt sitten saan sinisen. eipähän tartte lisää lapsia miettiä ettei ole sitten kymmentä tynnyriä kaulassa :whistle: vaikka voihan ne samaankin laittaa ne kivet, mutta mä halusin nyt erilliset.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Jaahas, täytyy käydä kurkistelemassa jossain vaiheessa. =)
Me karataan ensi viikon tiistaina Jyväskylään, tullaan takaisin varmaan torstaina iltasella. Eli maanantai olisi vapaa?

mä varmistan vielä Peikolta mutta eiköhän se passaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:
Mitä sä tajusit?

tarkoitin, Tampereen Pikkukakkosen leikkipuistoa siis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:
Mitä sä tajusit?

tarkoitin, Tampereen Pikkukakkosen leikkipuistoa siis.

täh? onko semmonenki?

mä luulin että se vie sun pikkukakkosen puistoon.... siis sun toisen lapses. mut tää uusi vauva taitaa olla sun pikkukakkoses. siis pikkukakkospuisto on olemassa?

oppia ikä kaikki ja nyt nolottaa :laugh:

täh? onko semmonenki?

mä luulin että se vie sun pikkukakkosen puistoon.... siis sun toisen lapses. mut tää uusi vauva taitaa olla sun pikkukakkoses. siis pikkukakkospuisto on olemassa?

oppia ikä kaikki ja nyt nolottaa :laugh:

on joo olemassa se puisto, Tampereen keskustassa :D

ja tämä liinassa uinuja on meidän pikkukakkonen, esikoinen on nyt 2v ja kova puistoilemaan :D

tuo puisto on tosi suosittu, harvoin siellä tyhjää on :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
:heart: Ihanaa :)
Joko tisuttelut sujuu hyvin Miskan kanssa....voi mä en jaksais odottaa marraskuuhun että saisin oman pikku tuhisijan taan :snotty:

turhankin hyvin :D ei vaines, maito nousi lähes heti tosi hyvin, mikä tuntui ihmeeltä kun siskonsa kanssa se alkuimetys oli yhtä hammastenkiristystä kun ei maito noussut kunnolla. nyt mä tiedän sitten mistä muut puhuu kun sanovat että maito pakkautuu oikein kunnolla rintoihin :whistle: poika myös syö ahkeraan mikä on hyvä sen raskausdiabeteksen takia.tosin nyt taisi löytää kantoliinasta niin hyvän nukkumapaikan ettei ihan piakkoin herääkään.

ja sisko pitää huolta että äiti muistaa antaa veljelle maitoa :laugh: hei kun inahtaa, kuuluu käsky "äiti, tissi, aito!"

ja pian se marraskuu jo koittaa, usko pois :hug: mäkin eilen vielä ihmettelin että justiinsahan mä vasta plussasin...

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
:heart: Ihanaa :)
Joko tisuttelut sujuu hyvin Miskan kanssa....voi mä en jaksais odottaa marraskuuhun että saisin oman pikku tuhisijan taan :snotty:

turhankin hyvin :D ei vaines, maito nousi lähes heti tosi hyvin, mikä tuntui ihmeeltä kun siskonsa kanssa se alkuimetys oli yhtä hammastenkiristystä kun ei maito noussut kunnolla. nyt mä tiedän sitten mistä muut puhuu kun sanovat että maito pakkautuu oikein kunnolla rintoihin :whistle: poika myös syö ahkeraan mikä on hyvä sen raskausdiabeteksen takia.tosin nyt taisi löytää kantoliinasta niin hyvän nukkumapaikan ettei ihan piakkoin herääkään.

ja sisko pitää huolta että äiti muistaa antaa veljelle maitoa :laugh: hei kun inahtaa, kuuluu käsky "äiti, tissi, aito!"

ja pian se marraskuu jo koittaa, usko pois :hug: mäkin eilen vielä ihmettelin että justiinsahan mä vasta plussasin...

Ihana kun tyttökin on ottanut noin hyvin pikkuveikan vastaan :heart:
Juu, kyllähän se marraskuu sieltä tulee..pikkuhiljaa :)

Ihana. :heart: :D
Tuo maidon pakkautuminen on tuskaista. :x Mutta lohdutukseksi, ei sitä pahinta vaihetta kauaa kestä.

Yhteistyössä